Avto.info

Mercedes-AMG C 63 S

Pol manj motorja, pa vseeno kar 170 »konjev« več!

Mercedes je z najnovejšim članom družine AMG dosegel mejnike, o katerih še desetletje nazaj niti sanjati nismo upali. Priključnohibridni razred C zmore neverjetnih 680 »konjev«!

Četrtek, 22. september 2022

Njegov predhodnik, prav tako imenovan C 63 S, je imel štirilitrski V8 motor, ki je ponujal 510 podivjanih »konj« in se je enakovredno kosal s tekmeci znamk BMW, Audi, Alfa romeo in drugih. Sedaj pa je, kljub ostrim okoljskim omejitvam, prečko dvignil tako visoko, da je marsikateri konkurent še vidi ne. Zanimivo je, da recept tokrat vsebuje polovico manj bencinskega motorja in močno električno podporo.

Novi najzmogljivejši razred C ima pod motornim pokrovom samo dva litra velik štirivaljni motor, ki s podporo prisilnega polnjena zmore 350 kilovatov moči (476 KM). S tem se je zapisal med rekorderje, saj je trenutno najbolj zmogljiv serijski štirivaljni motor na svetu, v to kategorijo pa spada tudi z največjim navorom 545 Nm. Zveni izjemno, a to očitno ni dovolj, zato so mu v pomoč namenili še elektromotor. Ta je nameščen na zadnjo os in zmore 150 kilovatov ali 204 KM, združen pa je v enoto skupaj z elektronsko zaporo diferenciala ter dvostopenjskim menjalnikom. Sam elektromotor lahko avtomobil požene do hitrosti 125 km/h, a največ 13 kilometrov, medtem ko lahko s polno močjo deluje le 10 sekund. Baterijska zaloga namreč meri vsega 6,1 kWh, saj so se pri Mercedesu odločili, da dajo prednost vozni izkušnji in ne le ekologiji. Ko polna moč ni na voljo, deluje z bolj zadržanimi 70 kW (95 KM). Prej omenjen menjalnik v drugo prestavo pretakne šele pri hitrosti 140 km/h.

Skupna moč bencinskega in elektromotorja znaša maksimalnih 500 kilovatov (680 KM), kar je 125 kW ali 170 »konjev« več kot pri predhodniku. Zaradi tega navduši tudi podatek o pospešku do 100 km/h, k namesto štiri znaša le 3,4 sekunde. Elektronsko omejena največja hitrost lahko znaša 250 ali 280 km/h, oziroma 270, če govorimo o karavanski izvedbi, ki tehta 34 kilogramov več.

Med tehnološkimi vrhunci, poleg izjemnega pogonskega sklopa, so tokrat prvič v razredu C na voljo krmiljenje zadnje osi in serijske zavore iz ogljikovih vlaken. Zraven spada tudi prilagodljivo vzmetenje in možnost raznih nastavitev podvozja, motorja, krmiljenja in še česa. Novost, ki bo verjetno razveselila le najbolj razigrane voznike pa je bližnjica do voznega načina, ki omogoča najbolj drzne vragolije, katerih posledica je dim izpod zadnjih koles. Popolnoma na drugi strani spektra pa je možnost izbora stopnje regeneracije energije pri zaviranju, ki v najintenzivnejšem načinu omogoča celo vožnjo z eno stopalko.

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.