Avto.info

Mercedes CLA EV in HEV

Mercedesova kompaktna revolucija

Prve podrobnosti popolnoma na novo zasnovane družine kompaktnih mercedes-benzov so znane. Novi CLA bo lahko bencinski hibrid ali pa povsem električen z dosegom vse do 750 kilometrov.

Sreda, 20. november 2024

Začelo se bo s kompaktno kupejevsko limuzino CLA, ki bo kot prva nastala na novi Mercedesovi platformi MMA. Slednja bo omogočala tako hibridne bencinske kot popolnoma električne izvedbe, s sprednjim, zadnjim ali štirikolesnim pogonom. CLA bo prvi, sčasoma pa se bodo pridružili še limuzina, karavan in dva športna terenca.

Mercedes je nekoliko bolj podrobno opisal pogonsko ponudbo novega CLA, ki naj bi sicer na trg prišel šele leta 2026. Električne različice bodo imele sodobno 800-voltno arhitekturo, kar naj bi bilo dovolj za največji doseg 750 kilometrov. To bo omogočal energetsko gostejši baterijski sklop s kapaciteto 85 kWh, medtem ko bo osnovna izvedba ponujala 58 kWh (LPF – litij-železov fosfat). Pri zmogljivejši bo impresivna tudi hitrost polnjenja, saj bo z enosmernim tokom to potekalo z močjo 320 kW. Dovolj, da bo lahko le v 10 minutah baterija sprejela 36 kWh.

Kar se tiče pogona električnih izvedb, bo osnova en motor za pogon zadnjih koles z močjo 200 kW (272 KM). Posebnost bo dvostopenjski menjalnik za večjo učinkovitost. Štirikolesni pogon zahteva dva motorja, pri čemer zadnji ostane enak, sprednji pa zmore 80 kW (109 KM). Sčasoma se bodo pojavili še močnejši CLA-ji z ​​oznako AMG, a o njih pri Mercedesu še ne govorijo.

Omenjene bencinske hibridne izvedbe nastajajo okoli 1,5-litrskega štirivaljnika, ki deluje z Millerjevim ciklom. Na voljo bodo tri hibridne izvedbe z močmi 100 kW (136 KM), 120 kW (163 KM) in 140 kW (190 KM). Omenjeni bencinski stroj, za katerega trdijo, da bo bolj uglajen od konkurenčnih trivaljnikov, bo v vsakem primeru podprt z 20-kilovatnim (27 KM) elektromotorjem, vgrajenem v 8-stopenjski dvosklopčni menjalnik. Tudi tu bodo na voljo izvedbe 4matic s štirikolesnim pogonom, a s to razliko, da bo dvokolesni pogon sprednji in ne zadnji.

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.