Avto.info

Mercedes EQC

Prva zvezda nove vrste

Na slovenske ceste je končno zapeljal prvi model Mercedesove podznamke EQ. Gre za električnega brata modela GLC, ki nosi oznako EQC in pri nas stane nekaj več kot 73 tisoč evrov.

Avtor: Borut Fakin / Foto: BF
Torek, 25. maj 2021

Pri oblikovanju modela EQC so v Stuttgartu imeli v mislih predvsem aerodinamiko. Zato sta motorna maska in sprednji odbijač opremljena z dvodelno zaveso, ki se samodejno odpira in zapira. Poleg tega so tu še tridelni strešni usmerjevalnik zraka, aero platišča in povsem zaprto dno vozila. Stilsko avtomobil označujejo sredinska osvetljena letvica, na zgornjem robu maske, ki se ponovi tudi na zadku.

Armaturna plošča kljub nekoliko spremenjeni obliki ohranja postavitev, ki jo poznamo iz drugi novejših hišnih modelov in pri kateri ima glavno vlogo vodoravno nameščena plošča z dvema zaslonoma, vmesnikom MBUX ter bogato opremo z navigacijskim sistemom in vrhunskim zvočnim sistemom Burmester.

Nad prostornostjo kabine bi se težko pritoževali, saj se tudi zadaj lahko udobno namestijo odrasli potniki, lepo obdelan prtljažnik v osnovni postavitvi meri solidnih 500 litrov.

Za pogon skrbita dva elektromotorja (po en na vsaki osi), ki razvijeta 300 kilovatov (408 KM) moči in 760 Nm navora. To je dovolj za pospešek do stotice v 5,1 sekunde, končna hitrost pa je omejena na 180 kilometrov na uro.

Elektromotorja sta individualno krmiljenja, kar omogoča popolno prilagajanje porazdelitve navora med osema od 0 do 100 odstotkov. Avtomobil ima vgrajeno baterijo s kapaciteto 80 kilovatnih ur, ki po meritvenem ciklu WLTP ponuja 417 kilometrov dosega, a od katere jih gre v vsakdanji uporabi pričakovati okoli 350.

Polnjenje od 10 do 100 odstotkov prek gospodinjske vtičnice traja 40 ur, z 11-kilovatno stensko polnilnico je dovolj sedem ur in pol, medtem ko na hitri polnilnici z močjo 110 kilovatov za polnjenje od 10 do 80 odstotkov zadostuje 40 minut.

Glede na naravo avtomobila so med drugim na voljo specifični govorni ukazi, denimo za nastavitve polnjenja in upravljanja klimatske naprave.

Za model EQC 400 4matic, ki v osnovi prinaša zelo bogato opremo, je treba odšteti 73.197 evrov. Podrobneje o njem pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 263).

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.