Mercedes-benz EQB
Kompakten, električen in s sedmimi sedeži
Ofenziva električnih mercedesov se po nedavno predstavljenih EQA in EQS nadaljuje z neslišno različico modela GLB, ki je bila predstavljena na avtomobilskem salonu v Šanghaju.
Ponedeljek, 19. april 2021
GLB gre po stopinjah manjšega brata GLA in po novem ponuja tudi električno alternativo. Nosi oznako EQB, a je navzven in v notranjosti zelo podoben GLB-ju, le nekaj oblikovnih malenkosti ima, ki so značilne za zasedbo EQ. Denimo črno ploskev, kjer bi sicer bila maska z režami za zajem zraka, potem je tu še svetlobni trak, ki povezuje oba žarometa, nova je oblika platišč (20 palcev), malce drugače pa je oblikovana tudi zadnja plat.
Tudi v kabini je vse, več ali manj, enako kot pri GLB-ju, vključno s prostornostjo, katerega pametna razporeditev dovoljuje konfiguracijo s sedmimi sedeži. Ostaja tudi 14-centimetrski vzdolžni pomik druge vrste sedežev.
Jasno, najbolj ključno pri vsem skupaj se skriva pod motornim pokrovom in v dnu vozila, kjer so pospravljene baterijske celice. Kitajci (prvič so ga svetu pokazali v Šanghaju) bodo avtomobil lahko kupili prvi, najprej pa bo na voljo izvedba EQB 350 4matic in močjo 215 kW (292 KM), moč pa bo črpal iz 66,5 kWh baterijskega sklopa. Dovolj, da bo z enim polnjenjem lahko prevozil do 419 kilometrov. To so podatki WLTP za evropsko različico (izdelovali jo bodo na Madžarskem), ki bo na voljo še pred iztekom leta. Moč polnjenja z dvosmernim tokom znaša največ 11 kW, medtem ko z enosmernim tokom obljubljajo do 100 kW.
Kot pravijo pri Mercedesu, bo kasneje na voljo več različnih izvedb, tako po moči kot z možnostjo sprednjega ali štirikolesnega pogona, prav tako pa se obeta večji baterijski sklop, ki naj bi bil dovolj za avtonomijo preko 500 kilometrov.