Mercedes-benz razred A in razred B
Malenkostni popravki, ki Mercedes peljejo od A do B
Naj bo majhna ali obsežna, prenova je vedno dobrodošla. Tako menijo tudi pri Mercedesu, kjer so kompaktnima modeloma A in B namenili le najnujnejše popravke, da lahko držita korak s tekmeci.
Četrtek, 6. oktober 2022
Kar se tiče Mercedesa, novinca ne prinašata pretiranih novosti, ampak bolj povzemata tisto, kar so v času od njune predstavitve dosegli njuni večji sorodniki. Navzven je najbolj opazna maska z zvezdastim vzorcem, ki prekriva mrežo za zajem zraka. Spredaj so še nekoliko spremenjene luči, ki lahko svetijo v led tehniki, oblikvoalci pod taktirko Roberta Lešnika pa so svoje delo zaključili takoj zatem, ko so določili oblike novih platišč ter malce na novo začrtali zadnji difuzor.
V podobnem tempu so se novega dizajna lotili tudi v oddelku za interier. Glavno vlogo pričakovano prevzemajo zasloni, instrumentna plošča ima v osnovi diagonalo 17,8 centimetra, za doplačilo 26-centimetrsko, vsi pa so opremljeni tudi z enako velikim (26 cm) osrednjim zaslonom. Z najnovejšo generacijo sistema MBUX opremljena zaslona sta povezana v eno dolgo celoto. Oblazinjenje sedežev je po novem bolj okoljsko osveščeno, saj vsebuje dele iz stoodstotno recikliranih materialov. Ker je šla od prve predstavitve modelov leta 2018 tehnologija na področju varnosti zelo naprej, je temu primerno dodelan in bogatejši nabor asistenčnih sistemov.
Pogonska ponudba ostaja razmeroma raznolika, bencinske barve bodo še naprej branili motorji z oznakami 180, 200, 220 4matic in 250 4matic, medtem ko v ponudbi ostaja tudi zmogljiv priključni hibrid e250. Ta po novem omogoča hitrejše polnjenje do 11 kW z izmeničnim in 22 kW z enosmernim tokom. Prav tako je bil nekoliko izboljšan elektromotor, ki po novem namesto 75 zmore 80 kW moči. Razred A ima tudi izvedbe s pripisom AMG, ki so bile izpostavljene enakemu tretmaju kot preostale, za povrh pa je različica A35 dobila 48-voltno blago hibridno nadgradnjo.