Avto.info

Mercedes-benz razred V

Kralj transferjev in družinskih doživetij je že pri nas

Eden najbolje prodajanih Mercedesovih modelov, ki je v Sloveniji od leta 2015 našel že več kot tisoč kupcev, se je predstavil v posodobljeni podobi. Med ključnimi novostmi so nov obraz, najnovejši multimedijski vmesnik in izboljšani matrični žarometi.

Ponedeljek, 13. maj 2024

Mercedesovega razreda V nikoli nismo uvrščali ravno med »budget« avtomobile, ampak je bil tudi v skromnejših različicah ta model vreden velike zvezde na maski. Ob prenovi so se v skladu s splošno strategijo podjetja v Stuttgartu odločili, da bosta odslej v ospredje še nekoliko bolj potisnjena prestiž in ekskluzivnost.

Že na prvi pogled je novi V bolj uglajen in sodobno dodelan. Maska je oblikovana na novo in je obdana s trakom LED, da se ponoči bahavo sveti, še bolj pa za priklic klasičnega trikrakega prestiža poskrbi samostoječa zvezda na pokrovu motorja, ki je pri razredu V zdaj na voljo prvič. Druge novosti navzven so povezane predvsem z barvami, novih je pet, in z bogatejšo izbiro platišč.

V korak s časom oziroma z drugimi modeli znamke je stopil tudi v notranjosti, kjer je bila temeljito predelana armaturna plošča. Osrednjo vlogo ima kajpak dvojec položnih zaslonov z diagonalama po 31,2 centimetra, eden pred voznikom v funkciji instrumentalne plošče in drugi kot multimedijski vmesnik, podprt z najnovejšo generacijo programske opreme MBUX, ki zna tudi slovensko. Nekoliko drugačna sredinska konzola še vedno gosti drsno ploščo z nekaj gumbi za upravljanje z multimedijo. Čeprav ne hvalimo haptičnih gumbov na volanu, ki je enak kot v razredu C, je dobrodošla vrsta klasičnih gumbov na sredinski konzoli, ki so namenjeni upravljanju klimatske naprave.

O prostoru nima smisla razpravljati, razred V je pač velikan, ki sprejme do osem potnikov, pa tudi vso njihovo prtljago, ki jo sicer odmerja format treh velikosti (od 489 in 537 centimetrov), a prtljažnik nikoli ne meri manj kot 610 litrov.

Med ključnimi novostmi so posodobitve pri opremi namenjene tako udobju kot varnosti. Prvič so v razredu V denimo na voljo zagon brez ključa, pa brezstično polnjenje mobilnih telefonov, ambientalna osvetlitev notranjosti v 64 barvah, medtem ko je na strani varnosti vanj serijsko vgrajenih 11 zračnih blazin in prav toliko asistenčnih sistemov. Pri paketih opreme je novost stopnja style, ki je vmesna stopnica med osnovnim in tradicionalno najbolje prodajanim avantgarde. Ta naj bi bila tudi v prihodnje najbolj iskana, saj ponuja ogromno serijske opreme, med drugim tudi zmogljive matrične žaromete multibeam s 84 posamično nadzorljivimi diodami za snop svetlobe, ki seže do 650 metrov daleč.

Pogonska tehnika je ostala praktično nespremenjena, na izbiro so le dizelski in električni motorji. Dvolitrski turbodizel je na voljo v treh izvedbah z močmi 120, 140 in 174 kW (163, 190 in 237 KM), vsakokrat v kombinaciji z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom in za dobrih pet tisočakov doplačila tudi s stalnim štirikolesnim pogonom. Električna različica, ki razred V pelje v prihodnost, pa še vedno nosi oznako EQV in je opremljena s 150-kW (204 KM), elektromotorjem in baterijskim sklopom s kapaciteto 60 ali 90 kWh. Z nekaj posegi je ob enaki tehniki inženirjem uspelo povečati doseg na zadovoljivih 418 kilometrov.

Za novi EQV bo treba pri nas odšteti okoli 100 tisočakov, medtem ko je najcenejši V 220 d v kratki izvedbi, ki je v primerjavi s predhodnikom že serijsko veliko bogateje opremljen, na voljo za slabih 59.000 evrov.

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.