Avto.info

Mini 5 vrat

Malo manj mini, a precej bolj uporaben

Mini je tudi v novi generaciji ohranil kombilimuzino s petimi vrati. Dobre štiri metre dolg avtomobil je s tem veliko bolj vsestransko uporaben, tudi zato, ker je sprva na voljo le z bencinskimi motorji.

Četrtek, 13. junij 2024

Trivratnega minija so predstavili že lep čas nazaj, zato si že približno predstavljamo, kaj bo ponujala različica s petimi vrati. Za 172 milimetrov daljši model od običajnega cooperja ima tudi za 72 milimetrov daljšo medosno razdaljo, kar ga seveda naredi tudi precej bolj prostornega.

Navzven je na prvi pogled zelo podoben trivratni izvedbi, a se od nje vseeno nekoliko razlikuje tudi v sprednjem delu. Vseeno so razlike, če odštejemo dodatna vrata na bokih, minimalne. Tudi prepoznavne luči v podobi britanske zastave ima na zadku.

Tako kot pri trivratnem, notranjost ohranja tradicionalno postavitev z velikim okroglim zaslonom na sredini, pri čemer z materiali prinaša zelo sodobno noto. Sedeži, denimo, so odeti v tkanino iz recikliranega poliestra. Na voljo je upravljanje prek govornih ukazov z geslom »Hey, Mini« z najnovejšim operacijskim sistemom devete generacije (Mini Operating System 9), ne manjka pa niti projekcijski zaslon za prikaz glavnih podatkov. Ob tem prtljažnik v osnovni postavitvi meri 275 litrov, pri čemer ga je mogoče z zlaganjem zadnjih sedežev povečati na 975 litrov.

Prilagoditev osebnim preferencam omogočajo različni paketi oprem. Essential Trim ima črne sedeže z vzorčastim blagom, Classic Trim namesto volana z dvema krakoma ponuja trikrakega, na voljo pa je tudi športna preobrazba z opremo po vzoru modelov JCW.

Morda je kar malce presenetljivo, a pri Miniju so se odločili, da najprej ne ponudijo električne, ampak bencinske izvedbe petvratnega modela. Začne se s trivaljnikom, ki iz prostornine 1,5 litra iztisne 115 kW (156 KM), kar je dovolj za pospešek do stotice v osmih sekundah in največjo hitrost 225 km/h. Izvedba cooper S ima zmogljivejši dvolitrski štirivaljnik z močjo 150 kW (204 KM) in 300 Nm največjega navora. Ta do 100 km/h pospeši v 6,8 sekunde in doseže največjo hitrost 242 km/h.

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.