Avto.info

Mini countryman cooper S E AT all4

Skoraj E-Mini

  • Pogonski sklop hibridnega minija je povzet po modelu BMW 225xe active tourer
  • Z 38 tisoč evri se umešča med cooperja S in JCW oziroma na raven cooperja SD
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 18. marec 2018

To je prvi električni oziroma hibridni mini. Natančneje, priključnohibridni. Pogonski sklop prisilno polnjenega 1,5-litrskega bencinskega trivaljnika in električnega motorja je povzet po BMW-jevih hibridih, kjer prvi poganja sprednji, drugi pa zadnji kolesni par. Hibrid in športna oznaka cooper? Seveda! S skupno sistemsko močjo 165 kW (224 KM) je drugi najmočnejši v ponudbi (takoj za JCW), pospešek do stotice v manj kot sedmih sekundah je prav tako med najboljšimi.

Ta pride do izraza predvsem v mestu, pri speljevanju s semaforja, kjer lahko da vetra številnim cestnim dirkačem, saj električni motor prispeva pomemben delež navora (skupaj ga je za 385 Nm) in z njim povezane odločnosti. Na elektriko je sicer mogoče voziti do hitrosti 120 km/h in toliko časa, dokler je ta na voljo. Po uradnih podatkih naj bi je bilo za 42 kilometrov, v praksi za manj kot 30. K povečanju dosega lahko precej pripomore predgretje (ali hlajenje) kabine, saj jo lahko na izbrano temperaturo nastavite še pred samim odhodom. Torej takrat, ko je mini še priključen na zunanji električni vir.

Kljub dodatni masi hibridnih komponent je med vožnjo čvrst in športnega značaja – kot vsak drugi mini.


Ta je, poleg rekuperacije, edina možnost polnjenja, saj s stikali v kabini lahko izbirate le med tremi režimi delovanja pogonskega sklopa. Električni, hibridni ali vožnja le z bencinskim motorjem in varčevanje električne energije za kasnejšo rabo. Polnjenje baterije z motorjem z notranjim zgorevanjem ni mogoče.

V samodejnem hibridnem režimu elektrike običajno zmanjka po kakšnih 50, 60 kilometrih, nato je na voljo le še bencin (vseeno ostane toliko energije, da elektromotor pri večjih obremenitvah omogoča dodatni pospešek). Zato je poraba enega ali drugega vira energije v veliki meri odvisna od režima vožnje, prevoženih kilometrov in doslednosti pri priklapljanju na polnilni kabel.
 

Mini countryman cooper S E AT all4
 Vozilo in motor športni trenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): turbobencinski, vrstni trivaljnik, 1499 ccm, 100 kW (136 KM) pri 4400/min, 220 Nm pri 1250–4300/min; Motor (električni): sinhronski, 65 kW (88 KM) pri 4000/min, 165 Nm pri 0–3000/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  44299 x 1822 x 1559 mm; Medos. razdalja: 2670 mm; Pnevmatike: 225/45 R19; Masa/nosilnost: 1735/610 kg; Prtljažnik: 405–1.275 l.
  Največja hitrost:  198 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,8 s; Poraba goriva (EU): bencin 2,1 l/100 km + elektrika 13,2 kWh/100 km; Povprečje na testu: bencin 6,2 l/100 km + elektrika 4,2 kWh/100 km; Izpust CO2: 49 g/km.
  Cena:  osnovni model (countryman one): 25.150 €, testno vozilo: 53.979 €; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana.
zmogljivosti, vozne lastnosti, mehko delovanje hibridnega pogona
 
cena, baterije ni mogoče polniti z bencinskim motorjem brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.