Avto.info

Mitsubishi L200

Prvinsko zmogljiv, a lepši in udobnejši

Prenovljeni mitsubishi L200 je pripeljal tudi na slovenske ceste. Z bogatejšim naborom opreme, bolj dodelano notranjostjo in sodobnejšim videzom.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Mitsubishi
Petek, 13. september 2019

Morda mislite, da poltovornjaki ali pick-upi za nas niso pomemben segment, a se jih v Sloveniji na leto proda več kot sedemsto. Mitsubishi L200 spada med najuspešnejše (pri nas je po prodaji na drugem mestu), ima pa mnogo tekmecev. Da bi bil kupcem zanimiv, so ga temeljito prenovili, kar je več kot očitno že na prvi pogled. Sprednji del je namreč občutno bolj sodobno oblikovan, z višjim pokrovom motorja (za lažjo oceno do kam sega avtomobil) in z višje postavljenimi žarometi za več vidljivosti. Nekoliko drugačna, z led tehniko podprta, so tudi zadnja svetila. 

Na nek način v nasprotju z osnovnim poslanstvom tovrstnih vozil, je bila notranjost dodelana v slogu klasičnih osebnih avtomobilov. Materiali so prijetnejši na otip, končna obdelava je temeljitejša, elektronska podpora pa najbogatejša doslej. Posebej impresivna je varnostna oprema, ki glede na želje in debelino denarnice lahko vsebuje tudi 360-stopinjski pogled okoli vozila, samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem kolesarjev in pešcev, zaznavanje vozil v mrtvem kotu, sistem rear cross traffic za varno ritensko zapuščanje parkirnega prostora in še kup drugih.

Pri motorjih ni izbire, saj je na voljo le 2,2-litrski turbodizel s 110 kW (150 KM), ki je lahko povezan s 6-stopenjskim ročnim ali čisto novim samodejnim menjalnikom. Kot rečeno, pa L200 ni pozabil, kako se stvari streže na terenu. Že osnovna različica ima štirikolesni pogon z reduktorjem in sprednjo ter zadnjo zaporo diferenciala, boljše različice pa imajo še sredinsko zaporo. Ta je menda lahko vklopljena celo pri avtocestnih hitrostih. Na terenu je v podporo tudi elektronika, recimo sistem za nadzor spusta po klancu.

Še letos naj bi na slovenske ceste zapeljalo 40 primerkov tega avtomobila, zanj pa bodo kupci morali odšteti vsaj 22.900 evrov. Avtomatik stane dodatnih 1.500 evrov, medtem ko najcenejša verzija z dvojno kabino stane 24.400 evrov.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.