Načrti skupine Stellantis
Zelena luč za Fiatov in Jeepov mali SUV, Alfin še na čakanju
Skupina Stellantis je potrdila proizvodnjo malih športnih terencev znamk Jeep in Fiat v tovarni na Poljskem, medtem ko še ni sprejela končne odločitve glede Alfine različice.
Torek, 4. maj 2021
Kot poroča Automotive News naj bi skupina, ki jo vodi Carlos Tavares odobrila proizvodnjo Jeepovega in Fiatovega športnega terenca, ki bosta temeljila na koncernski platformi CMP, v tovarni v Tychyju. Za zdaj naj ne bi potrdila Alfinega modela na enaki osnovi, ki ga trenutno poznamo pod imenom brennero.
Začetek proizvodnje malega jeepa so prestavili iz julija na november 2022, z začetkom prodaje v prvem trimesečju leta 2023. Sprva bodo s proizvodnega traku prihajale bencinske različice, že februarja 2023 pa tudi popolnoma električne, medtem ko bo treba na blago hibridno izvedbo treba počakati do januarja 2024.
Proizvodnjo Fiatovega športnega terenca B segmenta so prestavili z julija 2023 na april istega leta, najprej z bencinskimi, že mesec kasneje pa tudi s popolnoma električnimi različicami, medtem kot bo blagi hibrid nared februrarja 2024.
Trenutno ni povsem jasno, zakaj vodstvo Stellantisa ni še prižgalo zelene luči za Alfinega malega športnega terenca, ki naj bi ga namesto januarja 2023 začeli proizvajati šele oktobra istega leta. Proizvodnjo bodo zagnali z električno izvedbo, ki ji bodo nato julija 2024 sledile še blago hibridne in hibridne s štirikolesnim pogonom z enako zasnovo, kot pri Jeepovem modelu.
V Tychyju, kjer trenutno nastajata fiat 500 in lancia ypsilon, naj bi na leto proizvedli 300 tisoč športnih terencev, od kateri naj bi bilo okoli 130 tisoč Fiatovega, ki bo nastal na podlagi koncepta centoventi z ženevskega salona 2019. Za Jeepov model, ki se bo uvrstil pod renegada, naj bi bilo rezerviranih 110 tisoč enot na leto, za alfo romeo brennero pa 60 tisoč.