Avto.info

Ponudi več kot obljublja

TEST IN OCENA: Nissan X-trail 1.3 DiG DCT tekna

X-trail prepriča s prostorno notranjostjo in drugimi lastnostmi sodobnih križancev, z 1,3-litrskim bencinarjem je na papirju skromna, v praksi pa prijetno zmogljiva izbira

Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 25. junij 2020

Nekoč, v prejšnji generaciji, je bil precej robusten terenec, v drugi se je omehčal, z dodatnimi različicami nedavne prenove pa postal še mehkejši. Še posebej takšen, kakršnega smo preizkusili tokrat – z majhnim bencinskim motorjem in pogonom na sprednji kolesi. Takšni in drugačni križanci so pač med najbolj priljubljenimi izbirami pri kupcih in X-trail jim piha na dušo z višjo zasnovo in terenskim videzom ter prostorno in prilagodljivo notranjostjo.

Ta je namreč radodarno odmerjena v vse smeri, zadnja klop je vzdolžno pomična, prtljažno dno ravno, nakladalni rob pa po drugi strani precej visok. Arhitekturno se notranjosti poznajo leta, kar niti ni tako slabo – nasprotno, digitalizacija ni prevladala niti nad klasičnimi, preglednimi merilniki niti nad funkcionalnimi gumbi in stikali, a je res, da si na dotik občutljivi zaslon infotainmenta s svojo ločljivostjo in odzivnostjo ne zasluži najboljše ocene. Enako velja za logiko menijev, slika kamere pa je, če njena leča ni popolnoma čista ali vreme sončno do največ zmerno do pretežno oblačno, popolnoma neuporabna.

Nissanov križanec zna pihniti na dušo tudi tistim, ki se jim toži po klasičnih enoprostorcih.


Štirivaljni »mlinček« z zgolj 1.332 kubičnimi centimetri je, roko na srce, na papirju videti precej ubogo, a je v resnici prijetna izbira. Pozabite kakršno koli terensko robustnost, te ni niti za drobec, je pa motor pri priganjanju nekoliko bolj rezkega zvoka in kot celota popolnoma solidnih zmogljivosti – tudi poraba ostaja v sprejemljivih okvirih.

Manj navduši menjalnik, 7-stopenjska dvosklopčna avtomatika, ki je na trenutke precej neodločna, zlasti v povezavi s sistemom start/stop. Prav tako se ob speljevanju sprednji kolesi radi zavrtita v prazno, a z bencinskim motorjem štirikolesni pogon žal ni na voljo …
 

Nissan X-trail 1.3 DiG DCT tekna
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1332 ccm, 117 kW (160 KM) pri 5500/min, 270 Nm pri 1800–3250/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednja kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4690 x 1830 x 1710mm; Medos. razdalja: 2705 mm; Pnevmatike: 225/55 R19; Masa/nosilnost: 1485/500 kg; Prtljažnik: 565–1996 l.
  Največja hitrost:  198 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,5 s; Poraba goriva (WLTP): 8,4 l/100 km; Povprečje na testu: 9,1 l/100 km; Izpust CO2: 190/149 g/km.
  Cena:  osnovni model (X-trail 1.7 dCi visia): 27.800 €, testno vozilo: 35.380 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostorna in prilagodljiva notranjost, bogata oprema, motor infotainment, menjalnik in start/stop, zgolj sprednji pogon brez napak

Oddaj komentar

Lambota pustil na parkirnem mestu za električna vozila, a policistov ni preslepil

Če ste bili kdaj v Nemčiji, veste, da se nekaterih pravil resnično radi držijo.
Novice

BMW M3 po 'Autobahnu' do konca in še čez: 340 km/h kot za šalo

BMW M3 četrte generacije (E92) na steroidih se imenuje BMW infinitas hurricance M3,
Novice

Neverjetno: Yugo vžgal po 15 letih gnitja v puščavi!

Bosanski Youtuber z vzdevkom Vojnik SFRJ je znan po pustolovščinah v Združenih dr
Novice

Padel je rekord za najdražji nakup avtomobila prek spleta!

Koliko bi zapravili za avtomobil, ne da bi ga prej preizkusili ali videli v živo? V
Novice

Video: Kako dolgo zdrži avto brez olja in vode?

Motorno olje je osnova za delovanje avtomobila, saj zmanjšuje obrabo
Novice

Poziv voznikom: V času epidemije bodite še bolj previdni!

Lepo vreme je minuli konec tedna kljub trenutnim razmeram na slovenske ceste pr
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.