Avto.info

Nissan juke

Večji, boljši, a še vedno poseben!

Deset let po predstavitvi prve generacije je Nissan predstavil novi nissan juke, ki prekaša svojega predhodnika na vseh področjih.

Sreda, 4. september 2019

Novi model je zasnovan na platformi CMF-B, na kateri slonita tudi novi renault clio in novi captur. Zahvaljujoč novi platformi je prostornejši, a ohranja zanimive oblikovne poteze, s katerimi se je proslavila prva generacija. V dolžino meri 4,210 mm, v višino seže 1,595 mm, v širino pa meri 1,800 mm. Kljub rasti je v primerjavi s predhodnikom shujšal za 23 kilogramov.

Spredaj je ohranil značilne okrogle žaromete, ki imajo tokrat svetlobni zapis v obliki črke Y, in dobil bolj zašiljene dnevne luči v tehniki led. Motorna maska je bolj opazna, zadnje luči pa malce manj vpadljive. Vse njegove luči serijsko svetijo s tehniko led. Zunanjo podobo zaokrožuje nova rdeča barva fuji sunset, na voljo pa bodo tudi številne možnosti personalizacije, vključno z različnimi platišči iz lahke litine do velikosti 19 palcev.

Nova notranjost prinaša kar 58 mm več prostora za kolena in 11 mm za glave potnikov drugi vrsti, popolnoma nova pa je tudi armaturna plošča z 20,3-centimetrskim (8-palčnim) zaslonom na dotik, povezljivostjo s sistemoma apple carplay in android auto ter Googlovim asistentom. Poleg tega bo na voljo zvočni sistem Bose z osmimi zvočniki, serijsko pa med drugim športna sprednja sedeža. Notranjost si bo mogoče omisliti v različnih barvnih kombinacijah, ki se ujemajo z barvo strehe in karoserije.

Sprva bo zanj na voljo le litrski turbobencinski trivaljnik s 86 kilovati (117 KM) v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.

Na varnostnem področju se bo lahko novinec med drugim pohvalil s sistemom za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev, s sistemom za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu, s prepoznavanjem prometnih znakov ter sistemom za zaznavanje vozil v mrtvem kotu in opozarjanje na prečni promet za vozilom. Manjkal ne bo niti sistem za polsamodejno vožnjo propilot.

Proizvodnja bo še naprej potekala v Nissanovi tovarni v Sunderlandu, prvi avtomobili pa bodo na voljo novembra.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.