Avto.info

Nissan micra 0.9 IG-T tekna

Več kot poševnooki clio

  • Nova micra si osnovo deli s cliom, a nagovarja kupce, ki si želijo nekoliko več prestiža in ekskluzivnosti
  • Armaturna plošča je dodelana, ostalo pa ni na enaki ravni, vključno s povprečno zvočno zatesnjenostjo
  • Renaultov trivaljnik je ob spodobnih zmogljivostih nemiren in zna biti precej hrupen
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Petek, 16. marec 2018

Prve tri generacije je bila micra zelo priljubljen majhen avtomobilček, kupce je prepričeval s svojim karakterjem in ostalimi lastnostmi. Predzadnja je nato izgubila tisto nekaj, zaradi česar smo vzljubili prve tri. V želji po ugajanju celemu svetu je postala nevpadljiva in brez prave osebnosti. To so se z najnovejšo odločili spremeniti in ubrali popolnoma drugačno, bolj drzno pot.

Nova micra je sicer tesno v sorodu z aktualnim cliom, a se navzven tega skorajda ne vidi. Linije karoserije s petimi vrati so ostrejše, zaradi česar je avtomobil med drugim videti sodobnejše. Štiri metre dolg avtomobil za povrh ponuja možnost živo obarvanih dodatkov na karoseriji, v primeru testne micre so temno sivo poživili oranžni poudarki. V notranjosti se ta barvna kombinacija nadaljuje, a v drugačnem tonu. Pri Nissanu so namreč želeli ustvariti vtis prestiža in elegance, kar jim je uspelo z armaturno ploščo, odeto v oranžno usnje, in z dodelano postavljenim velikim barvnim zaslonom na sredini. Ta meri 17,8 centimetra in ponuja razmeroma dobro ločljivost, ki je pomembna za tiste, ki se zanašajo na kamero za vzvratno vožnjo. Prav tako ima možnost povezave Apple CarPlay. V roke lepo sede športni, spodaj prisekan volanski obroč, za katerim se skrivajo nič kaj moderno oblikovani analogni merilniki. Vtisa ne popravi niti velik barvni zaslon s podatki potovalnega računalnika, ki je nameščen med njiju.

Nasploh je marsikatera stvar v kabini nekoliko skregana z obljubami o vstopu micre v premijski razred. Plastika na vratih je trda kot v ljudskem cliu, podobna povprečnost velja tudi za vse drugo, z izjemo že omenjene armaturne plošče. V tem oziru ne moremo pohvaliti niti izolacije, ki ne zmore ukrotiti hrupa Renaultovega trivaljnika. Iz clia in capturja poznan 0,9-litrski motorček zmore 66 kW (90 KM), kar je za dobro tono težak avtomobil dovolj. Po mestu je poskočen, na daljših poteh pa varčen sopotnik, a bi 5-stopenjskemu ročnemu menjalniku zagotovo koristila šesta prestava. Avtocestnih 130 km/h namreč vozi pri 3500 vrtljajih. Bolj kot sam hrup s cestišča in iz motornega prostora so nas zmotili tresljaji, še posebej ob zagonu motorja in tudi sicer v prostem teku.

S 17 centimetri večjo dolžino se je micra iz mestne malčice prelevila v štirimetrski avtomobil, ki bi znal zadovoljiti tudi družinske potrebe.


Podvozje je brez težav kos vsemu, kar zmore mali trivaljnik, v primerjavi s cliovim se zdi nekoliko bolj trdo, enako bi lahko rekli za njegov volan. Vse skupaj deluje za odtenek bolj ostro in direktno, kar se pozna pri dinamični vožnji. Pohvalno, a še vedno ne blizu premijskim malčkom, niti najboljšim med neposrednimi konkurenti, na primer fiesti. Je pa zato v najbolje opremljeni izvedbi tekna micra zelo predana varnosti, saj serijsko vsebuje sistem za zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev

in opozorilo ter preprečevanje nenamerne menjave voznega pasu. Paket zajema pametni ključ, ozvočenje znamke Bose, navigacijski sistem in že prej omenjeno kamero za vzvratno vožnjo.

Če novo micro sodimo v skladu z nekoliko višjimi pričakovanji, ki so jih pri Nissanu vzbudili s pridevniki kot so ekskluzivnost in premium, ji lahko marsikaj zamerimo. Po drugi strani cena z dodatki vred znaša 18.500 evrov, kar v svetu prestižnih malčkov ni dovolj niti za vstopni model. Micra je torej kot različica clia za tiste, ki želijo drugačnost, nekje vmes. Tako po ceni kot vsem, kar zna ponuditi.
 

Nissan micra 0.9 IG-T tekna
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 898 ccm, 66 kW (90 KM) pri 5500/min, 140 Nm pri 2250/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  3999 x 1734 x 1455 mm; Medos. razdalja: 2525 mm; Pnevmatike: 205/45 R17; Masa/nosilnost: 1053/477 kg; Prtljažnik: 300–1004 l.
  Največja hitrost:  175 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,1 s; Poraba goriva (EU): 6,7/4,2/5,1 l/100 km; Povprečje na testu: 6,6 l/100 km; Izpust CO2: 115 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.0 visia): 12.700 €, testno vozilo: 18.500 €; Renaul Nissan Slovenija, d.o.o., Ljubljana.
serijska oprema, videz, varnostni sistemi nekateri materiali, hrup motorja brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.