Avto.info

Chevrolet corvette C8

Nova corvette: športna lepotica za manj kot 60 tisočakov

Chevrolet je predstavil novo generacijo športne corvette, ki bo prvič v zgodovini na voljo s sredinsko nameščenim motorjem.

Petek, 19. julij 2019

Ikoničen ameriški mišičnjak je v osmi generaciji dobil popolnoma novo zasnovo v primerjavi z aktualnim modelom C7, začenši s sredinsko nameščenim motorjem. Gre za 6,2-litrski V8, ki razvije okoli 365 kilovatov (497 KM) in 620 Nm navora, povezan pa je z osemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, ki prenaša moč na zadnji kolesi. Ročnega menjalnika ne bo več v ponudbi. Do 100 km/h potrebuje manj kot 3 sekunde in se resno spogleduje z zelo dražjo konkurenco. Američani bodo najprej ponudili osnovno izvedbo, ki bo ohranila ime stingray in bo v izvedbi Z51 Performance Package ponudila še dobrih deset 'konjev' več. Zaradi izboljšanega vzmetenja in posodobljenega krmilnega sistema je corvette bolj dinamična kot kdaj koli prej. Inženirji so poleg popolnoma nove zasnove zmanjšali težo povsod, kjer se je dalo, avto pa tehta dobrih 1.500 kilogramov. Obuta je v 19- ali 20-palčna platišča in podprta z Brembo zavornim sistemom in diski, ki merijo 321 mm spredaj ter 339 mm zadaj.

V precej prenovljeni notranjosti bo za svoj denar ponudila res veliko – vozniku bo namenjen 12-palčni (30-centimetrski) zaslon z digitalnimi merilniki, ki ga bo dopolnjeval osrednji infotainment zaslon z visoko ločljivostjo. Na voljo bo sistem za prepoznavo glasu, brezžični polnilnik za pametne telefone, Bose avdio sistem z desetimi zvočniki (za doplačilo tudi s štirinajstimi), športni sedeži, kvalitetno in trpežno oblazinjenje (na voljo v številnih kombinacijah materialov in barv) in še marsikaj drugega.

Cena osnovne izvedbe naj bi znašala manj kot 60.000 dolarjev, kar je sanjska novice za ameriške ljubitelje športnih avtomobilob. Za primerjavo, najbližja konkurenca je porsche 911 carrera S, ki je čez lužo dražji za približno 55.000 dolarjev, cene honde NSX se začnejo pri 159.300 dolarjih, audija R8 pri 172.450 dolarjih, BMW-ja i8 pri 150.000 dolarjih, medtem ko morajo ameriški kupci za ferrarija F8 tributo in lamborghiniija huracana evo odšteti vsaj  250.000 dolarjev. Cene lotusa evore 400 se začnejo pri 90.000, lexusa LX 500 pa pri najmanj 95.000 dolarjih.

Porsche taycan: na 24-urni vzdržljivostni dirki prevozili 3.500 kilometrov

Porsche je s predserijskim taycanom, tik pred njegovo svetovno premiero 4. septembra
Novice

Najhitrejša lopa na svetu 'razturala' na hitrostni dirki

Že pred približno dvema letoma smo vam predstavili unikaten projekt Britanca 
Novice

Video, ki bo navdušil slehernega ljubitelja avtomobilov

Ko je Horacio Pagani leta 1992 ustanovil podjetje Automobili Pagani, si verjetno nih
Novice

Osvežitev za navaro

Prenovljena navara je navzven praktično nespremenjena; nova so le platišča (ta ž
Novice

Na Hrvaškem drastična sprememba cestninjenja

V hrvaških medijih je zadnje dni vroča zgodba nova investicija, težka&n
Novice

Notranjost VW ID.3 je zelo zanimiva

Na spletu se je za kratek čas znašel Volkswagnov uradni video, na katerem je bilo
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.