Avto.info

Nova številka revije Avto fokus

Velika poletna številka s prilogo za kar 248 strani branja!

Posebna, mega fantastična poletna izdaja revije Avto fokus ponuja dovolj vsebin, da jo boste lahko prebirali od prvega do zadnjega dne poležavanja na plaži.

Torek, 30. junij 2020

Ne le veliko, ampak tudi kakovostne vsebine vam tokrat serviramo v sedaj že poznanem formatu. Prva poslastica so ekskluzivni vpogledi v avtomobilsko prihodnost, ki je tokrat razdeljena med »redni« in elektrificirani del revije. Napovedali smo prihod prenovljenega fiata tipa, ki bo po novem na voljo tudi v nekoliko bolj terensko obarvani zvedbi. Klasika ostaja Audijev karavan z oznako A4, medtem ko revolucijo prinaša prerojena znamka Hummer z električnim poltovornjakom. Orjak bo na voljo z do 740 kilovati (1.000 »konji«) električne moči. A najbolj smo sline cedili ob pogledu na prav tako električnega forda mustanga mach-E, a ne križanca, pač pa limuzinsko izvedbo, s ciljem nadvlade nad teslo S.

Ko smo že pri električarjih, omenimo še brutalno Lotusovo novost evija, katere zmogljivosti jo uvrščajo v elitni klub hiperšportnikov. Druga plat električne mobilnosti je renault ZOE, ki je namenjen običajnim uporabnikom, kar smo preverjali tudi med našim testiranjem. Testne strani smo obogatili še s prvim daljšim preizkusom osme generacije VW golfa, katerega ekstremna digitalizacija je marsikoga pošteno presenetila. Ker je to poletni Avto fokus, smo jasno testirali tudi avtomobil brez strehe. Pravzaprav dva, izjemnega jaguarja F-type in skromnejšo, a ne nujno manj zabavno mazdo MX-5 v šibkejši in precej osnovno opremljeni izvedbi. Testne strani so sicer polne križancev in športnih terencev. Preizkusili smo ford pumo, mercedesa GLB, kio xCeed in suzuki SX4 S-cross, pa še par drugih bi se našlo. 

Pri zgoraj naštetem se nabor zanimivih člankov še niti pod razno ne konča. Zabavno branje obljubljajo zgodbe o izvoru izraza konjska moč, največjih kiksih med avtomobilskimi modeli, pa o največjih neumnosti v filmih, ko se v prizoru pojavi avtomobil in še bi lahko naštevali. Denimo rubrika tehnika, kjer smo z BMW-jem pogledali v ne tako daljno prihodnost pogona na gorivne celice in razčistili v čem je razlika med 12, 24 in 48-voltno arhitekturo električne napeljave.

Pohabljena sezona formule 1 je končno le pred vrati in mi smo nanjo dobro pripravljeni. Za ogrevanje nekaj zanimivih zgodb iz zakulisnega dogajanja ter ekskluzivni intervju z dirkaško legendo in svetovnim prvakom F1 Jodiejem Scheckterjem.

Posebno presenečenje za naše zveste bralce je brezplačna priloga Fokusplus, ki tokrat ponuja bogat nabor idej in receptov za odlična družinska doživetja v Sloveniji in izven naših meja. Pa ne pozabite, da je na prav vsakemu izmed njih revija Avto fokus odličen spremljevalec.

Prelistajte revijo (klik)

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.