Avto.info

Oktobrska številka revije Avto fokus

Nova številka Avto fokusa že v prodaji!

Po poletnih počitnicah smo zopet z vami tudi v tiskani obliki. Zgodbe so se tudi v tem času pridno nabirale, zato vas vsebina revije zagotovo ne bo razočarala! 

Torek, 15. september 2020

Če ste komaj čakali novo številko vaše najljubše revije, vam lahko zagotovimo, da smo jo mi tudi. Poletnega lenarjenja je konec, pa tudi korona omejitve so bile prilagojene v nekoliko bolj človeške. Za začetek vam zato lahko ponujamo vtise vožnje s ferrarijem SF90, ki poleg vseh superlativov velja za najmočnejši serijski avtomobil te znamke. Okroglih 1.000 priključno-hibridnih »konjev« ga do stotice izstreli v vsega 2,5 sekunde! Z malce manj brutalnimi pospeški, a prav tako ekskluzivni so porscheji z oznako GTS: Ta se je razširila po skoraj celotni paleti modelov te športne znamke, mi pa smo jih lahko preizkusili na dirkališču. Med novosti spada tudi prenovljeni mercedes E, pa njegov manjši, a zlobnejši brat mercede-AMG GLA 45 S in še citroën C5 aircross hybrid ter blagi hibrid fiat 500. V boj za kupce malih avtomobilov se je pognala nova generacija toyote yaris, ki bo prepričevala s sodobno hibridno tehniko in še bolj drzno obliko, podobno kot nova ford kuga, seat leon ter škoda octavia, ki so uradno zapeljali na slovenske ceste. Kot je sedaj že v navadi, o priključnih hibridih in električnih vozilih berete v posebni prilogi eFOKUS, kjer smo poročali še o prvi vožnji najzmogljivejšega priključnega hibrida pri znamki BMW: Gre za serijo 5 z oznako 545e, ki ponuja izjemen kompromis med zmogljivostmi in zmernostjo pri porabi. V isti del revije spada tudi velika Renaultova novost, hibridni pogon za clia, capturja in megana.

Če je ferrari letel po cesti, je ford ranger raptor kar po zraku. O njem lahko berete v prvem testu, kjer razkrivamo kaj zmore na terenu in kako je z njim živeti vsak dan. Testirali smo tudi BMW-jevo klasiko 330d touring in malce manj klasično mazdo CX-30 z revolucionarnim motorjem skyactiv-X, poleg teh pa še VW T-roc s platneno streho, novega audija A3 in še nekaj drugih.

Mešanica sodobnega in preteklosti so strani, ki sledijo: najprej tehnika, kjer smo secirali izjemen dvanajstvaljni stroj, ki ga je za Aston martin razvil Cosworth. Sledi pa rubrika zgodovina z zgodbo o nastanku Peugeota, katerega matično podjetje letos šteje že 210 let.

Seveda tudi tokrat nekaj strani posvečamo športnemu dogajanju, s poudarkom na formuli 1, kjer se tako na stezi kot izven trenutno dogaja veliko zanimivih stvari, na svoj račun pa bodo prišli tudi ljubitelji motociklizma. Pika na i je ADAC-ov test celoletnih pnevmatik, ki so zopet pokazale, da so priporočljive le v nekaterih primerih. 

Pa veliko užitkov ob branju vam želimo!

Prelistajte revijo (klik)!

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.