Opel corsa
Prvič s francoskimi geni
Nova opel corsa je pri nas že na voljo s tremi bencinskimi in enim dizelskim motorjem. Osnovni model s širokim naborom varnostnih in asistenčnih sistemov stane 13.490 evrov, električna izvedba pride marca prihodnjega leta.
Sreda, 4. december 2019
Corsa, ki jo poznamo že od leta 1982 je v šesti izdaji prevzela francosko tehniko, natančneje platformo CMP koncerna PSA, na kateri med drugim sloni tudi novi peugeot 208. Ta poleg bencinskih in dizelskih prinaša tudi popolnoma električno izvedbo, njeni glavni vrlini pa sta majhna masa in prostorska učinkovitost.
Zrasla je za slabe štiri centimetre v dolžino, v širino je izgubila en milimeter, ob tem pa je skoraj pet centimetrov nižja, zaradi česar je videti bolj dinamično. V notranjosti najdemo zaslon multimedijske naprave, ki lahko meri 17,8 ali 25,4 centimetra (7 ali 10 palcev), 17,8-centimetra (7-palcev) velik barvni zaslon pa si lahko omislimo namesto klasičnih merilnikov.
Motorna paleta ob začetku prodaje vključuje tri bencinske trivaljnike in en dizelski štirivaljnik z razponom moči od 55 do 96 kilovatov (od 75 do 130 KM).
Bogat nabor varnostnih in asistenčnih sistemov pri vseh različicah med drugim vključuje samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev ter opozarjanje na nenamerno zapuščanje voznega pasu. Od prihodnjega leta bodo na voljo tudi sistem za aktivno ohranjanje vozila znotraj voznega pasu, sistem za samodejno parkiranje (pri različicah s samodejnim menjalnikom) ter sistem za odklepanje in zagon vozila brez ključa prek aplikacije na mobilnem telefonu. Poleg tega velja omeniti še funkcije za povezljivost Opel Connect, ki vključujejo asistenčne klice, klice v sili e-call, funkcije na daljavo, storitve za električna vozila, funkcije za navigacijo in flotne storitve. Prava posebnost v tem razredu pa so zelo učinkoviti opcijski matrični led žarometi, ki so na voljo ob klasičnih led žarometih (od opreme elegance naprej), ter halogenskih, s katerimi je serijsko opremljena vstopna različica.
V Sloveniji je corsa na voljo s paketoma opreme edition in elegance ter z že omenjenim, bolj športno naravnanim GS line. Za vstopni model je treba odšteti 13.490 evrov, osnovna dizelska različica stane 16.490, za izvedbo z vrha ponudbe pa zahtevajo 18.290 evrov. Na navedene cene že ob začetku prodaje ponujajo od 1.000 do 1.500 evrov popusta. V prihodnjem letu želi Oplov slovenski zastopnik na slovenske ceste postaviti 1.200 primerkov nove corse, kar ne vključuje električne izvedbe, ki bo k nam prispela marca prihodnjega leta.
Podrobneje o nemški malčici s francoskimi geni pa v dvojni zimski številki naše tiskane izdaje (AF 245-246).