Avto.info

Opel grandland

V Slovenijo prihaja novi zastavonoša znamke Opel

Opel je slovenski javnosti predstavil čisto novega grandlanda, ki je oblikovno ujel korak z drugimi sodobnimi modeli znamke, pod kožo pa prinaša najbolj napredno in izpopolnjeno tehniko doslej.

Četrtek, 28. november 2024

Pri Oplu so prepričani, da se z novim grandlandom vračajo na pota stare slave. Nestanovitna leta prehoda pod okrilje koncerna PSA in nato Stellantisa niso bila prizanesljiva, a na drugi strani so iz zagate izstopili popolnoma prerojeni. Po vrsti uspešnih kompaktnejših modelov so sedaj po nekajletni prekinitvi zopet naredili večji ter bolj prestižen model, ki bo imel do prihoda še enega prerojenega modela – frontere, vlogo zastavonoše znamke.

Na prvi pogled je novi grandland obdržal osnovne značilnosti predhodnika, a je precej zrasel, saj je dobrih 17 centimetrov daljši (465 cm) in skoraj dva centimetra višji ter kar dobrih šest širši. V notranjosti je ogromno novega, seveda v osrednji vlogi ne gre brez velikega barvnega zaslona z diagonalo 40,6 centimetra. Še posebej pa so v Rüsselsheimu ponosni na ergonomske sedeže AGR, ki imajo aktivne bočne opore, funkcijo prezračevanja in možnost masaže. Sprednja sedeža imata še patentirano funkcijo Intelli-Seat, ki je v praksi posebna reža, namenjena zmanjševanju pritiska na trtico.

Grandland je sicer nastal na Stellantisovi platformi STLA medium, ki jo uporablja tudi najnovejši peugeot 3008, omogoča pa uporabo različnih pogonov. Prvič je na voljo v električnih izvedbah, kjer bosta kupcem na voljo baterijska sklopa s kapaciteto 73 kWh ali 98 kWh. Zmogljiva 400-voltna arhitektura omogoča hitro polnjenje z enosmernim tokom z močjo do 160 kW, pri čemer Opel obljublja največji doseg okoli 700 kilometrov.

Tako kot francoska »žlahta« je tudi Opel obdržal možnost uporabe klasičnih pogonskih alternativ, natančneje bencinskih, ki bodo na voljo v kombinaciji z blagohibridno in priključnohibridno tehniko. Slednja naj bi samo na elektriko prevozila do 85 kilometrov.

Matrični žarometi intelli-lux so že pričakovana stalnica in tudi grandland jih ima. So pa tokrat najbolj zmogljivi doslej in jih sestavlja več kot 50.000 elementov (natančneje

51.200, po 25.600 na vsaki strani).

K nam bo novi grandland zapeljal v sredini decembra, ko naj bi bilo po ceniku (brez popustov) treba zanj odšteti vsaj 31.990 tisočakov. Več o nastanku popolnoma nove generacije pa si preberite v prihajajoči dvojni zimski številki revije Avto fokus. Med drugim bomo z vami delili tudi ekskluziven pogovor z vodjo zunanjega oblikovanja znamke Opel Nielsom Loebom.

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.