Avto.info

Opel grandland X hybrid4

Vozili smo prvi nemški elektrificirani kompaktni SUV

Vozili smo prvega priključno hibridnega opla. To je kompaktni športni terenec, ki z bencinskim in dvema elektromotorjema zmore 300 ”konjev” ter med drugim ponuja štirikolesni pogon.

Petek, 31. januar 2020

Tako kot običajne različice grandlanda X si tudi priključno hibridni deli tehniko s francoskimi bratranci - peugeotom 3008 in 5008 ter citroënom C5 aircross. Zasnovan je torej na koncernski platformi EMP2 in pod pločevino skriva 1,6-litrski turbobencinski motor ter dva elektromotorja (enega na sprednji in enega na zadnji osi), ki mu zagotavljajo 221 kilovatov (300 KM) in 520 Nm navora.

Opremljen je z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom ter z litij-ionsko baterijo s kapaciteto 13,2 kilovatne ure. Na voljo so štirje vozni načini, med drugim način 4x4 za vožnjo po bolj zahtevnih podlagah, ki deluje do hitrosti 80 kilometrov na uro, ter popolnoma električni, v katerem lahko prevozi do 59 kilometrov brez škodljivih izpustov.

S 300 ”konjiči” je to zelo poskočen avtomobil, ki do stotice potrebuje le 6,1 sekunde in je kot naročen tudi za vožnjo po slovitih nemških avtocestah, saj doseže spoštovanja vredno končno hitrost 235 kilometrov na uro. Obenem po meritvenem ciklu WLTP na 100 kilometrov porabi le 1,3 litra bencina ter na kilometer v okolje izpusti 29 gramov ogljikovega dioksida.

Notranjost je v osnovi enaka kot pri drugih bolj običajnih izvedbah tega modela, vključno s prtljažnikom, ki ohranja prostornino od 514 do 1.652 litrov. V primerjavi z drugimi izvedbami pa hibridni grandland X na zaslonu med merilniki ter na osrednjem zaslonu ponuja številne podatke o delovanju elektrificiranega pogonskega sklopa.

V Slovenijo bo prispel predvidoma konec marca, približno mesec kasneje bo sledila še malce šibkejša izvedba s pogonom le na sprednji kolesi. Podrobneje o tem, z vtisi s prve vožnje pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 247).

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.