Opel mokka
Prispel je prvi opel nove dobe
Nova mokka je od predhodnega modela prevzela le ime. Že ob začetku prodaje je na voljo tako s klasičnimi kot s popolnoma električnim pogonskim sklopom. Za osnovni bencinski model je treba odšteti 18.900, za električnega pa najmanj 33.540 evrov.
Sreda, 21. april 2021
V Slovenijo je prispel prvi Oplov model, ki je v celoti nastal potem, ko je nemška znamka prešla pod okrilje skupine PSA (zdaj Stellantis). Seveda govorimo o mokki, ki je v prvi izdaji, še kot čistokrvni General Motorsov projekt, bila ena od redkih športnih terencev B razreda in je od leta 2012 do 2019 osvojila več kot 4,4 milijona kupcev.
Toda Opel zdaj živi novo življenje in dokaz za to je tudi nova mokka, ki je od predhodnika podedovala le ime. Vse ostalo je namreč popolnoma novo. Zasnovana je na koncernski platformi CMP, ki omogoča tako vgradnjo klasičnega kot popolnoma električnega pogonskega sklopa. Poleg tega prinaša tudi novo oblikovno filozofijo znamke s sprednjim delom v obliki vizirja, ki spominja na legendarno manto in bo označeval tudi druge Oplove prihajajoče modele.
Tudi armaturna plošča je oblikovana tako, da v spomin prikliče nekatere hišne modele iz preteklosti. Z dvema velikima zaslonoma je sicer popolnoma v koraku s časom, a na srečo za glavne funkcije ohranja klasične gumbe in vrtljiva stikala.
Modelna paleta že ob začetku prodaje poleg različic z motorji na notranje zgorevanje vključuje tudi popolnoma električno izvedbo mokka-e. Vstopno izbiro predstavlja 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik s 74 kilovati (100 KM) moči, nad katerega se uvršča njegova močnejša izvedba s 96 kilovati (130 KM). Dizelske barve brani 1,5-litrski štirivaljnik, ki razvije 81 kilovatov (110 KM).
Popolnoma električna izvedba je prevzela pogonski sklop, ki smo ga že spoznali med drugim pri corsi ter pri peugeotih 208 in 2008. Sestavlja ga elektromotor s 100 kilovati (136 KM) moči v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 50 kilovatnih ur, ki zagotavlja 324 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP.
Serijska oprema se deli na pakete edition, elegance, GS line in ultimate, pri čemer je GS line malce bolj poudarja dinamičnost, ultimate pa eleganco.
Cene za izvedbe z motorji na notranje zgorevanje se gibljejo od 18.990 do 27.290 evrov, za električno s paketi opreme e-edition, e-elegance in e-GS line in e-ultimate pa od 33.540 do 38.140 evrov. Na cene po ceniku je ob začetku prodaje za vse kupce na voljo popust v višini 950 evrov, ki mu gre v primeru financiranja prišteti še dodatnih 650 evrov.
Podrobneje o novi mokki pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 262).