Avto.info

Peugeot 2008

Slovenski krst novega leva

Na sončno stran Alp je prispel novi 2008. V primerjavi s predhodnikom je občutno zrasel, oblikovno pa se zgleduje po večjemu 3008. Na voljo je v bencinskih, dizelskih in električni izvedbi, lahko tudi za manj kot 16 tisočakov.

Avtor: Borut Fakin / Foto: BF, Peugeot
Četrtek, 13. februar 2020

V primerjavi s predhodnim modelom je, z izjemo kakšnih malenkosti, ohranil le oznako. Predvsem je zrasel kar za 14 centimetrov v dolžino in pridobil skoraj sedem centimetrov v medosju, kar mu je prineslo prostornejšo notranjost. Tu najdemo armaturno ploščo z najnovejšo generacijo postavitve i-cockpit, ki prinaša tridimenzionalne merilnike s poudarjenim prikazom pomembnejših podatkov. 

Raznolika ponudba pogonskih sklopov vključuje 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik v izvedbah s 75, 96 ali 115 kilovati (102, 130 ali 155 KM) in 1,5-litrski blueHDi v izvedbah s 74 ali 96 kilovati (100 KM).

Vse različice se pohvalijo s širokim naborom varnostne opreme, ki vključuje sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu, zaznavanje prometnih znakov in sistem za opozarjanje na nezbranost voznika. Serijska oprema se deli na pakete active, allure, GT line in GT. Cene se gibljejo od 17.865 do 26.875 evrov, pri čemer je vstopni model z dodatkom samodejne klimatske in kamere za vzvratno vožnjo s komercialnim popustom in z izbiro financiranja na voljo že za 16.428 evrov, brez navedenih opcij pa za nekaj manj kot 16 tisočakov.

Z bencinskim in dizelskim v Slovenijo priihaja tudi popolnoma električni 2008. Ta je opremljen z elektromotorjem, ki razvije 100 kilovatov (136 KM) moči ter 260 Nm navora in je povezan z enostopenjskim prenosom, baterije s kapaciteto 50 kilovatnih ur, pa mu zagotavljajo do 310 kilometrov dosega po meritvenem cikli WLTP. Tudi e-2008 je na voljo je s paketi opreme active, allure, GT line in GT, ki pa so nekoliko bogatejši, kot pri različicah z motorji na notranje zgorevanje. Koliko natančno bo treba zanj odšteti pri nas, za zdaj še ni znano.

Podrobneje o novem 2008 pa v novi številki naše tiskane izdaje (AF247).

Oddaj komentar

To je nov in občutno modernejši volkswagen caddy

Peta generacija mestnega dostavnika in družinskega enoprostorca je popolnoma prenov
Novice

Skrivnostni Bugattijevi koncepti, ki niso bili predstavljeni javnosti

To niso domišljijske stvaritve amaterskega ljubitelja avtomobilizma, niti fantasti
Novice

Bentley continental GT kabriolet s 400.000 šivi v notranjosti

V svetu Bentleyjevega oddelka Mulliner je mogoče karkoli - petičnim kupcem ur
Novice

Veliki SUV razkrit še pred uradno premiero

Glede na videno je jasno, da sorento raste in vse bolj prehaja v prestižne vode. Ob
Novice

Novi passat bi bil lahko električen

Eden izmed predstavnikov znamke na ameriškem trgu, Johan de Nysschen, je med drugim
Novice

Urus, da te kap!

Karoserijski dodatki so, glede izbiro kupca, lahko izdelani iz steklenih vlaken, ble
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.