Avto.info

Peugeot 3008 in 5008

V prenovljeni podobi in z zelenim pogonom že v Sloveniji

Modela 3008 in 5008 sta pri Peugeotu zarisala trende, ki so jih povzeli vsi naknadni modeli, nalogo pa nadaljujeta tudi po nedavni prenovi. Tudi v Sloveniji je 3008 po novem na voljo v priključnohibridni izvedbi.

Sobota, 23. januar 2021

Maska obeh je po prenovi najbolj vpadljivo drugačna, saj se reže za vstop zraka nadaljujejo v odbijač. Nov pa je tudi svetlobni podpis, ki odslej tvori dolgo pokončno črto. Zadnje luči imajo po novem že serijsko v celoti led tehnologijo, ostali zunanji popravki pa so vezani na nove barvne opcije in oblike platišč. Pridih prestiža zagotavlja posebna različica black pack z 19-palčnimi platišči in črnimi poudarki po karoseriji (350 evrov).

Tudi v notranjosti so oblikovalci ponovno zavrteli barvno kolo in ustvarili sveže kombinacije, osrednja zvezda armaturne plošče pa je po novem kar 25,4-centimetrski barvni zaslon na dotik. Tehnološki presežki se tu ne končajo, ampak sta novinca lahko opremljen še z bogatim naborom asistenčnih sistemov in pomagal. Novost je denimo nočna kamera, ki zajem slike prikazuje na voznikovi instrumentni plošči in »vidi« kar 200 metrov dlje od žarometov. Merilniki so seveda postavljeni visoko nad majhen volanski obroč (i-Cockpit), ki je v vozilih te znamke že stalnica.

Motorna paleta obeh ponuja enaki vstopni izvedbi z 96 kilovati (130 KM) in 6-stopenjskim ročnim ali 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Bencinska ima le tri valje in prostornino 1,2 litra, turbodizel pa ima prostornino 1,5 litra. Prvi vtis vožnje 3008 s slednjim je navdušil, še posebej zaradi odličnega avtomatika. Podobnosti pri pogonih se med modeloma tu nehajo, saj je ponudba 7-sedežnega 5008 navzgor zaokrožena z dvolitrskim turbodizlom, ki zmore 133 kW (181 KM). Manjši 3008 dinamičnim voznikom ponuja še izbiro 1,6-litrskega turbo bencinarja s 133 kW (181 KM), a so bolj zanimive »zelene« različice z enakim bencinskim motorjem in električno pomočjo. Priključnohibridna osnova je HYBRID 225 e-EAT8 s pogonom na sprednji kolesi, medtem ko je najzmogljivejši model v celotni paleti HYBRID4 300 e-EAT8 s štirikolesnim pogonom ter kar 300 »konji« skupne moči.

Kljub trendu elektrifikacije naj bi slovenske kupce bolj prepričale klasične pogonske izvedbe. Od načrtovanih 555 primerkov 3008 bo oznako HYBRID nosilo le dvajset vozil. Načrti za 5008 so z 220 primerki še nekoliko bolj zadržani. Cene za 3008 se začnejo pri 24.220 evrih, večji brat pa zahteva vsaj 27.600 evrov. Priključni hibrid ima precej bogatejšo in tudi višjo ceno, po ceniku stane vsaj 42.190 evrov, a vam v salonih ob nakupu (brez financiranja) pripada popust v višini 1.500 evrov, za povrh pa še brezplačna domača polnilna naprava.

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.