Peugeot 308
Dobrodošla svežina le kjer šteje
Čas za prenovo je pri peugeotu 308 prišel ravno v pravem času, saj je na trg prišla nova generacija golfa, njegovega najpomembnejšega tekmeca.
Petek, 12. junij 2020
Že na prvi pogled je jasno, da se prenova peugeota 308 ni osredotočila na zunanjo podobo, pač pa na druge stvari. Razen nove modre barve karoserije vertigo in dveh novih modelov aluminijastih platišč se navzven ni zgodilo skorajda nič.
V notranjosti pa je armaturna plošča pridobila popolnoma digitalno instrumentno ploščo i-Cockpit in sredinski zaslon na dotik s svetlečim videzom. Sistem ima 25,4-centimetrski digitalni zaslon visoke ločljivosti, ki ga poznamo že iz modelov 208 in 2008. Novost je funkcija Mirror Screen, ki podvoji vsebino z zaslona pametnega telefona na zaslonu na dotik vašega vozila. Tridimenzionalna navigacija 3D je opremljena z glasovnim prepoznavanjem in ima vzpostavljeno povezavo s sistemom TomTom Traffic, ki optimalno poenostavi poti z nadzorom prometa v realnem času.
Med asistenčnimi sistemi so se po novem znašli prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop, Visiopark s kamero pod kotom 180° na zadnjem delu in funkcijo Park Assist, samodejno zaviranje v sili zadnje generacije (zaznava pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, od hitrosti 5 km/h do 140 km/h, odvisno od izvedenke), opozorilnik na nevarnost naleta, aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu, opozorilnik na voznikovo nepozornost, samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočeno hitrost, razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (Stop in enosmerna cesta), aktivni sistem za nadzor mrtvega kota ter električno parkirno zavoro.
Motorna paleta je ostala enaka, torej dva bencinca z 81 do 96 kW (110 do 130 KM), turbodizla pa imata moči 74 ter 96 kW (100 ter 130 KM). Vsi so v osnovi povezani z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, po želji pa je na voljo tudi 8-stopenjska avtomatika.