Avto.info

Peugeot 308

Dobrodošla svežina le kjer šteje

Čas za prenovo je pri peugeotu 308 prišel ravno v pravem času, saj je na trg prišla nova generacija golfa, njegovega najpomembnejšega tekmeca.

Petek, 12. junij 2020

Že na prvi pogled je jasno, da se prenova peugeota 308 ni osredotočila na zunanjo podobo, pač pa na druge stvari. Razen nove modre barve karoserije vertigo in dveh novih modelov aluminijastih platišč se navzven ni zgodilo skorajda nič.

V notranjosti pa je armaturna plošča pridobila popolnoma digitalno instrumentno ploščo i-Cockpit in sredinski zaslon na dotik s svetlečim videzom. Sistem ima 25,4-centimetrski digitalni zaslon visoke ločljivosti, ki ga poznamo že iz modelov 208 in 2008. Novost je funkcija Mirror Screen, ki podvoji vsebino z zaslona pametnega telefona na zaslonu na dotik vašega vozila. Tridimenzionalna navigacija 3D je opremljena z glasovnim prepoznavanjem in ima vzpostavljeno povezavo s sistemom TomTom Traffic, ki optimalno poenostavi poti z nadzorom prometa v realnem času.

Med asistenčnimi sistemi so se po novem znašli prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop, Visiopark s kamero pod kotom 180° na zadnjem delu in funkcijo Park Assist, samodejno zaviranje v sili zadnje generacije (zaznava pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, od hitrosti 5 km/h do 140 km/h, odvisno od izvedenke), opozorilnik na nevarnost naleta, aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu, opozorilnik na voznikovo nepozornost, samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočeno hitrost, razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (Stop in enosmerna cesta), aktivni sistem za nadzor mrtvega kota ter električno parkirno zavoro.

Motorna paleta je ostala enaka, torej dva bencinca z 81 do 96 kW (110 do 130 KM), turbodizla pa imata moči 74 ter 96 kW (100 ter 130 KM). Vsi so v osnovi povezani z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, po želji pa je na voljo tudi 8-stopenjska avtomatika.

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.