Avto.info

Peugeot 508 peugeot sport engineered

Najmočnejši serijski peugeot v zgodovini

Prvič smo ga v obliki koncepta videli lani v Ženevi, zdaj pa je tu serijski 508 peugeot sport engineered, ki je s 360 ”konji” najmočnejši serijski peugeot do zdaj.

Petek, 25. september 2020

Gre za zelo športno naravnan priključno hibridni model, ki bo na voljo tako v limuzinski kot v karavanski izvedbi. Pod pločevino skriva 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki v kombinaciji z dvema elektromotorjema ponudi 265 kilovatov (360 KM) moči in 520 Nm navora. Pogonski sklop sestavlja še osemstopenjski samodejni menjalnik, ker je eden od veh elektromotorjev nameščen na zadnji osi, pa je na voljo tudi štirikolesni pogon.

To omogoča pospešek do stotice v 5,2 sekunde ter doseganje elektronsko omejene končne hitrosti 250 kilometrov na uro. Ob spoštovanja vrednih zmogljivostih izpust ogljikovega dioksida po meritvenem ciklu WLTP znaša le 46 gramov na kilometrov, poraba goriva pa le dva litra na 100 kilometrov.

Baterija s kapaciteto 11,5 kilovatnih ur zagotavlja do 42 kilometrov dosega na elektriko s hitrostjo največ 140 kilometrov na uro. Polnjenje na standardni gospodinjski vtičnici traja sedem ur, s stensko polnilnico pa manj kot dve.

Zato, da lahko omogoča tako športno kot udobno in varčno vožnjo je avtomobil opremljen s prilagodljivim podvozjem in ponuja pet voznih načinov. Ob popolnoma električnem in udobnem so na izbiro še hibridni način, ki samodejno uravnava delovanje bencinskega in dveh elektromotorjev, športni, ki ponuja največ moči za dinamično vožnjo in 4WD za zagotavljanje najboljšega oprijema na spolzkih podlagah.

Besni hibrid bo na izbiro v sivi, biserno beli ali črni barvi z zelenimi poudarki, od ostalih bolj običajnih različic petstoosmice pa se bo ločil po bolj agresivno oblikovanih odbijačih in 20-palčnih platiščih.

Notranjost s sedeži v kombinaciji usnja in alkantare krasijo kontrastni šivi, bogata serijska oprema pa med drugim vključuje projekcijski zaslon in vrhunski zvočni sistem Focal.

Naročila bodo začeli sprejemati oktobra.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.