Peugeot 508 sport engineered
Tudi hibrid ima lahko ostre kremplje!
Peugeot je skoraj leto po prikazanem konceptu športne različice limuzinskega 508 pokazal tudi serijsko verzijo. Poganjajo jo turbobencinski in dva elektromotorja, ki skupaj zmorejo kar okoli 350 »konjev«.
Torek, 25. februar 2020
Tisti, ki ste gledali vsaj kakšen francoski film z naslovom Taksi, ste ob pogledu na sfrizirano različico peugeota 508 zagotovo obudili kakšen spomin na dirkaškega 406, ki se podi po pariških ulicah. A tokrat ne gre za izmišljeno specialko, čeprav divji videz to namiguje, ampak za serijski avtomobil, ki je za povrhu še priključni hibrid. Na njegov prihod so sicer opozorili že na lanskem ženevskem salonu, ko je bil prikazan prikazan konceptni model.
Prihodnost avtomobilske športnosti je očitno do okolja nekoliko bolj prijazna, a zato nič manj zmogljiva. Za pogon peugeota 508 sport engineered namreč skrbi 1,6-litrski turbobencinar s 147 kilovati (200 KM), v pomoč pa sta mu dva elektromotorja, eden na sprednji in drugi na zadnji osi. Pri Peugeotu natančnih podatkov še ne izdajajo, a pravijo, da je skupna moč vseh treh motorjev okoli 350 »konjev«. Dovolj, da bo po vsej verjetnost za pospešek do stotice potreboval krepko pod petimi sekundami.
Sicer bo 508 sport engineered lahko tudi zelo zadržan, če bo uporabljal le elektropogon. Baterija s kapaciteto 11 kWh naj bi po trditvah proizvajalca zadoščala za do 50 kilometrov popolnoma električne vožnje.