Avto.info

Porche 718 cayman GT4 RS

Oster, ostrejši, najostrejši!

Porsche je predstavil najbolj nabritega caymana v zgodovini. Ta zmore 500 “konjev” in doseže stotico v 3,2 sekunde.

Četrtek, 18. november 2021

Za tiste, ki se jim besni cayman GT4 ne zdi dovolj živahen, so pri Porscheju pripravili različico RS. Gre za avtomobil, v katerega so vgradili štirilitrski atmosferski bokserski šestvaljnik, ki razvije 368 kilovatov oziroma okroglih 500 konjev moči in 449 Nm navora. To pomeni, da stroj, ki se zavrti kar do 9.000 vrtljajev, zmore kar 80 “konjev” več kot pri modelu GT4. Za razliko od slednjega, ki je na voljo tudi z ročnim menjalnikom, je pri RS-u stroj lahko povezan le z dvosklopčnim menjalnikom PDK.

Dodatna moč in manjša masa mu omogočata pospešek do stotice v 3,2 sekunde ter končno hitrost 315 kilometrov na uro.

Ker gre za avtomobil, ki je rojen za stezo, med drugim ponuja nastavljivo vzmetenje z novimi blažilniki in vzmetmi, pri čemer je karoserija posajena za 30 milimetrov bližje tlom.

Od običajnega caymana GT4 se RS razlikuje po velikem zadnjem spojlerju, po vstopnikih za zrak namesto zadnjih stranskih stekel ter po številnih drugih aerodinamičnih dodatkih, ki skupaj zagotavljajo kar 25 odstotkov več navpične potisne sile.

Zahvaljujoč uporabi lahkih materialov kompaktni športnik tehta dobrih 20 kilogramov manj kot običajni cayman GT4. Tisti, ki bodo želeli še bolj ekstremen avtomobil, bodo lahko izbrali paket Weissach, ki je z uporabo kompoment iz ogljikovih vlaken, izpušnega sistema iz titana ter opcijskimi platišči iz titana namesto serijskih 20-palčnih iz kovanega aluminija še nekoliko lažji. S tem paketom je na Nurburgringu postavil čas 7:04.511, s čimer je bil kar za 23,6 sekunde hitrejši od običajnega GT4.

V prodajne salone bo prispel sredi prihodnjega leta. Čez lužo bo treba zanj odšteti najmanj 141 tisoč dolarjev (približno 125 tisoč evrov), koliko bo stal pri nas, pa še ni znano.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.