Porche 718 cayman GT4 RS
Oster, ostrejši, najostrejši!
Porsche je predstavil najbolj nabritega caymana v zgodovini. Ta zmore 500 “konjev” in doseže stotico v 3,2 sekunde.
Četrtek, 18. november 2021
Za tiste, ki se jim besni cayman GT4 ne zdi dovolj živahen, so pri Porscheju pripravili različico RS. Gre za avtomobil, v katerega so vgradili štirilitrski atmosferski bokserski šestvaljnik, ki razvije 368 kilovatov oziroma okroglih 500 konjev moči in 449 Nm navora. To pomeni, da stroj, ki se zavrti kar do 9.000 vrtljajev, zmore kar 80 “konjev” več kot pri modelu GT4. Za razliko od slednjega, ki je na voljo tudi z ročnim menjalnikom, je pri RS-u stroj lahko povezan le z dvosklopčnim menjalnikom PDK.
Dodatna moč in manjša masa mu omogočata pospešek do stotice v 3,2 sekunde ter končno hitrost 315 kilometrov na uro.
Ker gre za avtomobil, ki je rojen za stezo, med drugim ponuja nastavljivo vzmetenje z novimi blažilniki in vzmetmi, pri čemer je karoserija posajena za 30 milimetrov bližje tlom.
Od običajnega caymana GT4 se RS razlikuje po velikem zadnjem spojlerju, po vstopnikih za zrak namesto zadnjih stranskih stekel ter po številnih drugih aerodinamičnih dodatkih, ki skupaj zagotavljajo kar 25 odstotkov več navpične potisne sile.
Zahvaljujoč uporabi lahkih materialov kompaktni športnik tehta dobrih 20 kilogramov manj kot običajni cayman GT4. Tisti, ki bodo želeli še bolj ekstremen avtomobil, bodo lahko izbrali paket Weissach, ki je z uporabo kompoment iz ogljikovih vlaken, izpušnega sistema iz titana ter opcijskimi platišči iz titana namesto serijskih 20-palčnih iz kovanega aluminija še nekoliko lažji. S tem paketom je na Nurburgringu postavil čas 7:04.511, s čimer je bil kar za 23,6 sekunde hitrejši od običajnega GT4.
V prodajne salone bo prispel sredi prihodnjega leta. Čez lužo bo treba zanj odšteti najmanj 141 tisoč dolarjev (približno 125 tisoč evrov), koliko bo stal pri nas, pa še ni znano.
Oznake:
- 718 cayman
- GT4 RS
- Porche
- šetvaljnik
- weissach