Avto.info

Porsche cayenne GTS

Štirideset glav večja konjenica in vzmetenje iz najbolj športnega turbo GT

Prenovljeni cayenne je leto po prenovi tretje generacije končno le dobil tudi športno začinjeno različico GTS, ki po novem stotico doseže že po 4,2 sekunde.

Ponedeljek, 22. april 2024

Različica GTS je vedno zasedala nekakšno vmesno mesto med »vsakdanjimi« izvedbami modelske palete cayenne in najbolj športnimi izvedbami. Nudi uravnovešeno razmerje med ekstremno športnostjo in uporabnostjo, je pa po novem še nekoliko bolj usmerjena v dinamično vozniško izkušnjo.

Ključni del avtomobila, ki mu na zadku piše GTS, je pogonski sklop, ki v tem primeru ostaja prisilno polnjen štirilitrski V8. Namesto 338 kilovatov (460 KM) pa sedaj zmore kar 367 kW (500 KM) in 660 Nm največjega navora. To je kar za 29 kW (40 KM) in 40 Nm več kot prej, da se uvršča med izvedbe turbo in običajni cayenne S. S štirikolesnim pogonom in 8-stopenjsko avtomatiko se z mesta do stotice požene v le 4,2 sekunde, največja hitrost pa znaša 275 km/h.

Zmogljiva pogonska tehnika seveda ni kaj veliko vredna, če se ne dopolnjuje z zmogljivim podvozjem. Cayenne GTS ima serijsko nameščeno dvokomorno zračno vzmetenje s prilagodljivimi blažilniki. Od običajnih izvedb je GTS za 10 milimetrov nižji, kar iz izvedbe turbo GT pa je izposojena nastavitev sprednjega dela podvozja, kar zagotavlja bolj suvereno lego in natančnejše krmiljenje v zavoju. Sistem za samodejno razporejanje navora med kolesi Porsche Torque Vectoring Plus je del standardne opreme.

Navzven boste najnovejšo izvedbo GTS prepoznali po napisih in agresivnejši podobi, ki spominja na tisto pri turbo GT. Posebna 21-palčna aluminijasta platišča RS Spyder Design v antracitni barvi, skupaj z rdečimi zavornimi čeljustmi, dopolnjuje zunanjo estetiko, ki ji piko na i pristavi prilagodljiv zadnji spojler. Seveda pa se bodo kupci pri oblikovanju lastnega avtomobila lahko odločali med mnogimi posebnimi dodatki, ki lahko poudarijo bodisi udobje ali športnost.

EU bo uvedla do 38-odstotne carine na kitajske avtomobile, Tesla bo deležna posebne obravnave

Kitajskim električnim vozilom, uvoženih v Evropo, od prihodnjega meseca grozijo do
Novice

Volkswagen zdaj za razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem namenja 60 milijard evrov

Jasno je, da prehod na električno mobilnost ne bo tako hiter, kot si je predstavlja
Novice

Prenova avtoceste brez zapore? Ja, tudi to je možno - Švicarji imajo genialno rešitev!

Vzdrževanje avtocest ne gre brez delnih zapor ali vsaj zoženja pasov. To pogosto p
Novice

Ko te v hrbet sune več kot tisočglava konjenica

Porscheji nedvomno spadajo med največje športne ikone na štirih kolesih. Skozi č
Novice

Velik upad prodaje električnih avtomobilov v Nemčiji in rast prodaje bencinskih ter dizelskih avtomobilov

Poročilo, ki ga je objavil nemški Zvezni urad za motorna vozila (KBA), kaže
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.