Porsche taycan
Porsche je pri taycanu zakrpal še nekaj zadnjih lukenj v ponudbi
Novi taycan je na trgu že nekaj časa, sedaj pa je po besedah Porscheja ponudba končno popolna. Postavi sta se namreč pridružila še manjkajoča člena z oznako GTS in taycan 4.
Sreda, 13. november 2024
Tisti, ki jim je osnovni limuzinski taycan dovolj, a si želijo sigurnosti štirikolesnega pogona, bodo končno prišli na svoj račun. Izvedba taycan 4 je namreč le nadgradnja osnovnega, a z dodatnim elektromotorjem spredaj, medtem ko je moč ostala enaka, kar pomeni 300 oziroma 320 kW (408 oz. 435 KM), odvisno od velikosti baterijskega sklopa. Električni doseg po uradnih podatkih znaša od 559 do 643 kilometrov. Zanimivo, da mu štirikolesni pogon doda kar 80 kilogramov, pa pospešek do stotice vseeno traja dve desetinki manj (4,6 sekunde) kot pri izvedbi z zadnjim pogonom.
Verjetno bolj vroča novost, ki se je veselijo predvsem ljubitelji vozne dinamike, pa je taycan GTS, ki je na voljo tako v limuzinski kot »karavanski« izvedbi sport turismo. Ključen podatek je seveda največja moč, ki znaša kar 515 kW ali 700 »konjev«, kar je dovolj za pospešek do stotice v 3,3 sekunde. Dodaten sunek moči za 10 sekund omogoča posebna funkcija, ki se jo sproži z gumbom na volanu in doda sunek ekstra moči do 70 kW. Pri taycanu GTS ima »push-to-pass« tudi posebej športen značaj, saj se pri nizkih hitrostih navor dvigne na raven Launch Control. Športna limuzina sicer za pospešek od 0 do 200 km/h potrebuje samo 10,4 sekunde – 1,6 sekunde manj kot prej. Izboljšan je bil tudi doseg za več kot 120 kilometrov in znaša do 628 kilometrov.
Navzven ga boste prepoznali po sprednjem in zadnjem odbijaču Sport Design, medtem ko so kolesa standardna 20-palčna, izposojena pri taycanu turbo S. Bolj intenzivno športno je nastrojena tudi notranjost, ki vključuje 18-smerno nastavljive športne sedeže Plus, ogrevan volan ter razširjeno notranjost Race-Tex v črnem usnju. Krmiljenje zadnje preme je del standardne opreme, prav tako prilagodljivo zračno vzmetenje in vektorsko usmerjanje navora.