Avto.info

Land rover defender

Premiera: Preporod in revolucija defenderja

Po desetletjih je čas za nov začetek. Defender ohranja prepoznavne linije in vrhunske terenske zmogljivosti, a je tehnološko izjemno napredoval.

Torek, 10. september 2019

Dolgo pričakovani land rover defender je ugledal luč sveta, z novo generacijo pa se lahko ponosno postavi ob bok tehnološko napredni konkurenci. 

Kljub temu, da je po 67 letih z novo generacijo namenjen širšemu krogu kupcev, ostaja čistokrvno, kleno terensko vozilo s kockasto zasnovo, visokimi pragovi, pnevmatiko na prtljažnih vratih, a z led lučmi jasno kaže, da se je moderniziral. Na izbiro bosta trivratna 90 ali petvratna 110 izvedba. Postavljen je na popolnoma novo aluminijasto arhitekturno zasnovo D7x z 291 milimetrov odmika od tal, ki pri premagovanju ovir omogoča 38 stopinj sprednjega pristopnega kota, zadaj 40 stopinj, na sredini pa 28 stopinj prelomnega kota, medtem ko lahko po vodi brodi do globine 900 milimetrov. Program za bredenje in odziv na teren dvigneta vozilo ob pomoči elektronskega zračnega vzmetenja, sistem prostorskih kamer 3D in zaznavanje globine vode pa sporočata, kako globoka je voda.

Od predhodnika se močno razlikuje v notranjosti, saj ponuja digitalizirano armaturno ploščo z osrednjim zaslonom na dotik in infotainment sistemom, ki podpira posodobitev programske opreme na daljavo. Oblikovalci in inženirji so delovni prostor voznika temeljito počistili gumbov in stikal, ostajajo samo najbolj osnovni, ostale funkcije pa je mogoče upravljati preko infozabavnega sistema. Omeniti velja tretji sedež v prvi vrsti, zaradi česar se lahko v njem pelje sedem (izvedba 110) ali šest (izvedba 90) odraslih. Če v prvi vrsti ne sedijo vsi trije potniki, se sedež na sredini zloži in ustvari naslonjalo za roke!

Sprva bodo kupcem na voljo dva 2,0-litrska dizla z razponom moči med 147 in 177 kW (200 in 240 'konji'), 2,0-litrski V4 turbobencinski motor z 221 kW moči (300 'konji') in 3,0-litrski V6 turbobencinar z 294 kW moči (400 'konji'). Prvič v zgodovini bo na voljo priključni hibrid, ki bo na voljo prihodnje leto. Vsi motorji moč na vsa štiri kolesa prenašajo preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika, za doplačilo pa bo na voljo cel kup "dobrot", kot, na primer, brezžično polnjenje telefona, zračno vzmetenje, možnost nastavljanja višine podvozja (največji odmik od tal: 300 milimetrov), stranski nosilci za opremo, vitel in strešni šotor.

Naprodaj bo tudi na ameriškem in kitajskem trgu ter še v 126 drugih državah. Uradne cene za Evropo še niso znane, prve informacije pa navajajo, da se bodo začele pri približno 45.200 evrih.

 

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.