Range rover
Turbodizelski šestak za prestižna orjaka
Range rover in range rover sport sta ponudbo pogonskih sklopov dopolnila s popolnoma novim trilitrskim šestvaljnim turbodizlom, ki je podprt z 48-voltno arhitekturo.
Ponedeljek, 20. julij 2020
Pri Land roverju so potegnili črto in pri največjih range roverjih v pokoj poslali zastarele šest in osemvaljne turbodizle, zamenjali pa so jih s popolnoma novim trilitrskim motorjem. Prisilno polnjen vrstni šestvaljnik ponuja blago hibridno tehnologijo z 48-voltnim omrežjem in je na voljo v treh različicah. Osnova je D250, katerega ime izdaja njegovo moč, torej 183 kW (249 KM). Naslednji je D300 z 221 kW (300 KM) in najzmogljivejši D350 z 258 kW (350 KM). Po merilnem ciklu WLTP pri najzmogljivejši izvedbi povprečna poraba znaša 9,2 litra in izpust ogljikovega dioksida 241 gramov na kilometer, medtem ko D300 porabi 8,6 litra in v zrak izpusti 225 gramov CO2 na kilometer. Pospešek do stotice pa znaša od 7,1 do 7,4 sekunde.
Čistejši turbodizli se pridružujejo zasedbi učinkovitih bencinskih strojev, kjer blesti predvsem priključni hibrid s skupno močjo preko 400 »konjev« in povprečno porabo le 3,3 litra. Poleg tega pa omogoča popolnoma električno vožnjo, ki lahko traja kar 41 kilometrov.
Ob predstavitvi nove generacije turbodizlov je Land rover za modela range rover in range rover sport ponudil nabor omejene serije vozil s posebnimi paketi opreme, ki kupcem ponujajo še več izbire. Gre za atraktivne kombinacije posebnih barv karoserije, platišč velikosti 21 in 22 palcev ter ekskluzivnih barv ter materialov oblazinjenja v notranjosti.