Avto.info

Land rover

Range rover velar odslej tudi kot priključni hibrid

Range Rover je svoj nabor vozil popolnoma elektrificiral. S priključnim hibridnim velarjem P400e se lahko na električni pogon vozite do 53 kilometrov.

Četrtek, 24. september 2020

Srednje velik športni terenec, ki se nahaja med modeloma range rover evoque in range rover sport, se odslej ponaša z novo tehnologijo in hibridnimi električnimi motorji. 

Novi 2,0-litrski štirivaljni motor P400e s priključno hibridno tehnologijo proizvede 404 KM in ima 640 Nm navora. Moč črpa iz bencinskega motorja s 300 KM in 105-kilovatnega električnega motorja ter od 0 do 100 km/h pospeši v le 5,4 sekunde. Pod pod prtljažnika je nameščena 17,1-vatna litij-ionska baterija, ki jo lahko do 80 odstotkov napolnite v samo pol ure, če uporabljate hitro polnilno postajo na enosmerni električni tok, ali v 1 uri in 40 minutah, če polnite na običajni 7-kilovatni stenski polnilni postaji.

Na voljo je tudi najnovejša generacija učinkovitih bencinskih in dizelskih motorjev, pri katerih se lahko odločite tudi za kombinacijo z 48-voltno različico s tehnologijo blagega hibridnega električnega vozila (MHEV), ki doprinese k zmanjšanju porabe goriva in večji prefinjenosti. Novi motorji s šestimi ventili v vrsti so na voljo v različici D300 (300 KM) ter bencinskih različicah P340 (340 KM) in P400 (400 KM) z možnostjo štirikolesnega pogona, vsi pa imajo zračno vzmetenje.

Posebnost velarja je še sistem za aktivno odpravljanje cestnega hrupa - inteligentna tehnologija deluje kot par slušalk za odpravljanje hrupa, nenehno spremlja vibracije s površine ceste in izračunava nasprotni zvočni val, potreben za odstranjevanje hrupa, ki ga slišijo potniki. Učinek je prefinjen, a že minimalno zmanjšanje 4 decibelov zagotavlja še bolj udobno in pomirjujočo notranjost. Sistem lahko prek tipal na varnostnih pasovih celo prilagodi raven in smer zvokov, ki se predvajajo v kabini, in to glede na število potnikov in njihov položaj v vozilu.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.