Land rover
Range rover velar odslej tudi kot priključni hibrid
Range Rover je svoj nabor vozil popolnoma elektrificiral. S priključnim hibridnim velarjem P400e se lahko na električni pogon vozite do 53 kilometrov.
Četrtek, 24. september 2020
Srednje velik športni terenec, ki se nahaja med modeloma range rover evoque in range rover sport, se odslej ponaša z novo tehnologijo in hibridnimi električnimi motorji.
Novi 2,0-litrski štirivaljni motor P400e s priključno hibridno tehnologijo proizvede 404 KM in ima 640 Nm navora. Moč črpa iz bencinskega motorja s 300 KM in 105-kilovatnega električnega motorja ter od 0 do 100 km/h pospeši v le 5,4 sekunde. Pod pod prtljažnika je nameščena 17,1-vatna litij-ionska baterija, ki jo lahko do 80 odstotkov napolnite v samo pol ure, če uporabljate hitro polnilno postajo na enosmerni električni tok, ali v 1 uri in 40 minutah, če polnite na običajni 7-kilovatni stenski polnilni postaji.
Na voljo je tudi najnovejša generacija učinkovitih bencinskih in dizelskih motorjev, pri katerih se lahko odločite tudi za kombinacijo z 48-voltno različico s tehnologijo blagega hibridnega električnega vozila (MHEV), ki doprinese k zmanjšanju porabe goriva in večji prefinjenosti. Novi motorji s šestimi ventili v vrsti so na voljo v različici D300 (300 KM) ter bencinskih različicah P340 (340 KM) in P400 (400 KM) z možnostjo štirikolesnega pogona, vsi pa imajo zračno vzmetenje.
Posebnost velarja je še sistem za aktivno odpravljanje cestnega hrupa - inteligentna tehnologija deluje kot par slušalk za odpravljanje hrupa, nenehno spremlja vibracije s površine ceste in izračunava nasprotni zvočni val, potreben za odstranjevanje hrupa, ki ga slišijo potniki. Učinek je prefinjen, a že minimalno zmanjšanje 4 decibelov zagotavlja še bolj udobno in pomirjujočo notranjost. Sistem lahko prek tipal na varnostnih pasovih celo prilagodi raven in smer zvokov, ki se predvajajo v kabini, in to glede na število potnikov in njihov položaj v vozilu.