Mercedes-benz
Razkrita najbolj pričakovana limuzina tega leta: to je novi mercedes razreda S!
Napovedi o tehnološki revoluciji kabine so se uresničile, saj je novi zastavonoša najbolj napreden mercedes v zgodovini znamke.
Sreda, 2. september 2020
Po neštetih vohunskih posnetkih in izpostavljenih podrobnostih je končno napočil čas, da se nova generacija prestižnega razreda S razkrije svetu. Mercedes-Benz je posebno prireditev prenašal v živo in razkril nekaj izjemnih lastnosti novega zastavonoše.
Najprej glede zunanjosti, v katero drastični oblikovalski prijemi pod vodstvom našega Roberta Lešnika niso posegli in so se raje držali "varnega" recepta: elegantne in zaobljene linije, poudarjena sprednja maska, zašiljena žarometa in odbijač z veliko odprtino za dovod zraka motorju, zaobljen zadnji odbijač ter nov dvojni izpušni sistem. Ena izmed novosti so tudi skrite vratne kljuke, kot pri, denimo, tesli, katerih namen je izboljšana aerodinamičnost.
Vesoljska notranjost
Kabina pa je popolnoma druga zgodba, s kopico tehnoloških inovacij. Začnimo z novo generacijo uporabniškega vmesnika MBUX, ki je z najnovejšo strojno in programsko opremo prvič predstavljen ravno v novem razredu S. Samostojni 12,8-palčni na dotik občutljiv zaslon OLED je nameščen navpično, glasovni pomočnik ‘Hey Mercedes’ pa je odslej na voljo na vseh sedežih in razume že 27 jezikov. Po želji je mogoče osrednji zaslon opremiti z novim 3D načinom, ki ne zahteva
posebnih očal. Poleg osrednjega zaslona so na voljo še štirje dodatni: 12,3-palčni digitalni merilniki, dva na hrbtni strani sprednjih sedežev, tretji pa je 7-palčna tablica za nadzor funkcij z zadnjih sedežev.
Za dobro počutje bo skrbelo deset masažnih programov, voznik in sovoznik pa bosta s pomočjo 19 elektromotorčkov v sedežih zagotovo našla najbolj prijetwn položaj. Za zanimivost naj dodamo še, da ambientalno svetlobo ustvarja 250 optičnih vlaken, vgrajenih po celi kabini. Na slikah lahko opazite tudi digitalizirano generacijo volanskega obroča s kapacitivnim upravljanjem, ki omogoča, da sistem ugotavlja, če ima voznik roki na volanskem obroču.
Vozi lahko sam
Novi razred S bo ponujal vse najnovejše asistenčno-varnostne sisteme, kot prvi v razredu pa tudi zračne blazine, vgrajene v naslonjala sprednjih sedežev, ki so zasnovane za zaščito potnikov na zadnji klopi v primeru čelnega trka. O tem smo že pisali, več si lahko preberete tukaj (klik). Vgrajeni asistenčni sistemi so že tako napredni, da
zadostujejo marsikaterim zahtevam za avtonomno vožnjo tretje stopnje, konec prihodnjega leta pa lahko pričakujemo elemente, ki bodo omogočali avtonomno vožnjo četrte stopnje (njena uporaba bo sicer pogojena s predpisi in zakoni).
Kar se tiče motorne palete, bosta bencinske agregate zastopala S 450 4Matic z 270 kilovati moči (367 KM) in 500 Nm navora ter S 500 4Matic s 320 kilovati moči (435 KM) in 520 Nm navora. Dizelski S 350 d ponuja 210 kilovatov moči (286 KM) in 600 Nm navora, najmočnejši dizel S 400 d 4Matic pa 243 kilovatov moči (330 KM) in 700 Nm navora. Za prenos moči pri vseh skrbi 9-stopenjski 9G-tronic. Prihodnje leto naj bi prišel tudi priključni hibrid, nato pa še električni EQS.