Avto.info

Renault captur

Zmagovalni konj ponovno na startu

V Grčiji smo prvič sedli za volan novega capturja, ki ohranja slog predhodnika, a je v primerjavi z njim zrasel za 11 centimetrov. Na voljo bo s tremi bencinskimi in dvema dizelskima motorjema, sledil bo priključni hibrid. K nam bo prispel januarja prihodnje leto.

Sobota, 12. oktober 2019

Kaj se naredi z zmagovalnim konjem? Verjetno marsikaj, a o konjih, vsaj o tistih na štirih nogah, ne vemo prav veliko. Kljub temu pa vemo, česa se z zmagovalnim konjem ne naredi. Predvsem se ga ne menja. In captur je eden od Renaultovih zmagovalnih konj, ki je bil vse do lanskega leta v Evropi in tudi pri nas najbolje prodajani mali križanec. Zato je v novi izdaji na videz in po značaju zelo podoben svojemu predhodniku, a temeljito posodobljen. 

Zanj so Francozi vzeli čisto novo osnovo, in sicer prilagodljivo platformo CMF-B, na kateri sloni tudi clio pete generacije. To mu je prineslo dodatne tri centimetre medosne razdalje, avtomobil pa je v celoti kar dobrih 11 centimetrov daljši od predhodnika.

Nova generacija prinaša tudi čisto novo notranjost z zasnovo smart cockpit v slogu novega clia. Namesto klasičnih merilnikov je lahko vgrajen 17,8-centimetrski ali 25,9-centimetrski (7-palčni ali 10,2-palčni) zaslon, medtem ko lahko zaslon multimedijske, ki je rahlo zasukan proti vozniku, meri 17,8 ali 23,6 centimetra (7 ali 9,3 palca). Prava posebnost je lebdeča sredinska konzola, ki gosti futuristično ročico dvosklopčnega menjalnika EDC ter pod seboj zagotavlja prostor za odlaganje drobnarij in brezžično polnjenje mobilnega telefona.

Omeniti velja zadnjo klop s 16-centimetrskim vzdolžnim pomikom ter prtljažnik z odstranljivim dnom, ki tudi zahvaljujoč merskemu prirastku karoserije prinaša pohvalnih 536 litrov prostora.

Sprva bodo na voljo tri bencinske in dve dizelski različici z močmi od 70 do 115 kilovatov (od 95 do 155 KM). Ponudbo klasičnih pogonskih sklopov bo malce kasneje obogatil priključni hibrid E-TECH, ki bo omogočal od 45 do 65 kilometrov vožnje na elektriko.

Bogat nabor varnostnih in asistenčnih pripomočkov serijsko vsem različicam prinaša sistem za pomoč pri zaviranju v sili s prepoznavanjem peščev in kolesarjev, tempomat, sistem za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu in sistem za prepoznavanje prometnih znakov. Pri višjih stopnjah opreme ali za doplačilo pa bodo na voljo tudi kamera za 360-stopinjski pogled okoli vozila, opozorilnik za mrtvi kot, sistem za zaznavanje prečnega prometa za vozilom ter sistem za samodejni nadzor nad snopom žarometov.

Prava novost v tem razredu je pomočnik za vožnjo na avtocesti in prometne zastoje (Highway & Traffic Jam Companion), ki deluje kot kombinacija prilagodljivega tempomata in pomoči za ohranjanje voznega pasu, na voljo pa bo pri različicah TCe 130 in TCe 155 ter pri priključnem hibridu. 

Novi captur bo z naštetimi bencinskimi in dizelskimi različicami k nam prispel januarja prihodnje leto, na priključni hibrid pa bo treba počakati do aprila. 

Podrobneje o njem z vtisi s prve vožnje v naši tiskani izdaji (AF 243).

Oddaj komentar

Nemška policija zaplenila 'pozlačen' BMW X5

Predpisi v Nemčiji so precej strogi kar se tiče predelav avtomobilov in tisti, ki
Novice

To je nova toyota yaris - manj je več!

Yaris je Toyotin najbolj priljubljen model na stari celini, novo četrto generacijo
Novice

Olimpijska prvakinja tekla v plinski komori, priklopljeni na izpuh

V želji, da bi svetu pokazali, kako čist je nexo na gorivne celice (vodik), so pri
Novice

Osvežitev za navaro

Prenovljena navara je navzven praktično nespremenjena; nova so le platišča (ta ž
Novice

Na Hrvaškem drastična sprememba cestninjenja

V hrvaških medijih je zadnje dni vroča zgodba nova investicija, težka&n
Novice

Notranjost VW ID.3 je zelo zanimiva

Na spletu se je za kratek čas znašel Volkswagnov uradni video, na katerem je bilo
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.