Renault centralno skladišče
Novo mesto z enkrat večjim skladiščem
Centralno skladišče nadomestnih delov za vozila znamk Renault, Nissan in Dacia v Novem mestu je zraslo na dvakratno velikost in s tem znotraj skupine Renault postalo eno od vsega 35 tovrstnih skladišč na svetu.
Petek, 2. oktober 2020
V novem mestu že več let deluje veliko skladišče nadomestnih delov, na katerega se zanašajo iz celotne regije bivše Jugoslavije in širše. A doslej vseeno niso imeli prave avtonomije, saj so se mnogokrat morali obrniti na partnersko skladišče v Milanu, kar je velikokrat pomenilo dodaten čas pri zagotavljanju materiala. Z podvojeno velikostjo skladišča (sedaj meri približno 10.000 kvadratnih metrov) so postali bolj avtonomni, kar zagotavlja toliko hitrejšo dostavo nadomestnih delov po vsej Sloveniji, Hrvaški, Srbiji, Bosni in Hercegovini, Makedoniji, Črni Gori, Kosovu in Albaniji.
Zgovoren je podatek, da je ob odprtju skladišča leta 2013 dnevno v povprečju skladišče zapustilo okrog 2.400 delov, zdaj pa že okrog 3.000 delov, kar je zahtevalo vse večje kapacitete. Z razširjenim skladiščem Skupina Renault zagotavlja, da je več kot 95 % vseh zahtev uresničenih v največ 48 urah, ne glede na model ali starost vozila, ki potrebuje določen nadomestni del iz izbora več kot 200.000 različnih postavk v sistemu Renault Nissan. Celotno skladišče je digitalizirano, vsi zaposleni pa tako v skladišču kot na manevrskih površinah zunaj njega uporabljajo najsodobnejše brezžične čitalce, ki jim omogočajo urejanje prihodov in odhodov pošiljk v realnem času.
Najhitrejše možno zagotavljanje nadomestnih delov in drugega materiala pa je le del večjega truda skupine Renault, ki si prizadeva, da bi bila pot in interakcija s končnimi uporabniki čim prijetnejša in v neprijetnih situacijah kar se da neboleča. Velik del zaslug za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje ima po novem še temeljitejša digitalizacija vsega od prodajnih do servisnih procesov, kar zaposlenim v panogi omogoča bolj učinkovito delo, končnim uporabnikom vozil pa boljšo transparentnost in končno zadovoljstvo. V ta proces so vključeni vse od spletnega konfiguratorja in pregleda potrebnih servisnih storitev, do naročila na servis. Na strani trgovcev pa je denimo prednost digitalizacije možnost specifikacije nakupa kar ob razstavljenem ali testnem vozilu s pomočjo tabličnega računalnika, namesto za pisalno mizo. Posebna novost, ki se obeta pa je celo prevzem vozila na domu lastnika in vračilo po opravljenem servisu.