Avto.info

Renault express, kangoo van in trafic

Prenovljeni traffic in čisto novi kangoo, a brez potniške različice

Po slovenskih cestah so se prvič zapeljali čisto novi exspress in kangoo van ter temeljito osveženi potniški traffic, ki letos praznuje že štirideseti rojstni dan.

Sreda, 30. junij 2021

Novi kangoo bo sicer na voljo v potniški ter tovornih izvedbah kangoo van ter express, a bosta pri nas v prodaji le slednja dva. Novodobne katrce torej pri nas kupci ne bodo več mogli kupiti, kar prav gotovo krni razmeroma monotono ponudbo, katere jedro tvorita caddy in berlingo z različnimi značkami na nosu.

Kangoo van bo mogoče izbrati v dveh dolžinskih različicah, pri obeh pa ima sprednji del vodoravne žaromete, veliko masko s kromiranimi vstavki in večje vstopnike za zrak na odbijaču, zaradi česar na pogled deluje bolj dinamično od predhodnika. Na novo je oblikovan tudi zadek.

Tudi notranjost je zasnovana popolnoma na novo v slogu najnovejših Renaultovih modelov s samostoječim zaslonom za multimedijsko napravo easy link in vrtljivimi gumbi za upravljanje klimatske naprave. Armaturna plošča na pogled deluje kompaktno, kabina pa obljublja številna odlagalna mesta. Poleg multimedijske naprave velja omeniti digitalno vzvratno ogledalo permanent rear view.

Na voljo sta torej dve dolžini karoserije, pri čemer prva ponuja od 3,3 do 3,9 kubičnega metra tovornega prostora, druga pa od 4,2 do 4,9 metra. Kangoo van med drugim ponuja novo zasnovo easy side access, ki ob odsotnosti B stebrička zagotavlja kar 1,42 metra široko odprtino za lažji dostop s strani. Novost predstavlja tudi sistem easy inside gallery, pri čemer gre za notranji strešni prtljažnik za prevoz daljših predmetov, ki lahko segajo nad sovoznikov sedež.

Tudi pri motorjih bo ponudba v Sloveniji nekoliko omejena, saj ponudba obsega le 1,5-litrski turbodizelski stroj s 75, 95 ali115 »konji«. Menjalnik je ročni ali 7-stopenjska avtomatika z dvojno sklopko. Kasneje se bo postavi pridružila še popolnoma električna različica e-tech, ki obeta 265 kilometrov dosega z enim polnjenjem 44-kWh baterije.

Za začetek bomo pri nas lahko kupili le express van, katerega ugodno razmerje med ceno in dobljenim potrjuje vstopna cena 15.680 evrov za izvedbo s 55 kW (75 KM), medtem ko izvedba s 70 kW (95 KM) stane dobrih 700 evrov več.

Zelo pomembna novost je tudi trafic, ki je bil svetu predstavljen že davnega leta 1980, od leta 2014 pa je na trgu tretja generacija. Najprej so na vrsti potniške izvedbe, kjer je izvedba combi namenjena poklicnim prevoznikom, povsem na drugi strani razpona pa se nahaja prestižna izvedba spaceclass.

Po novem se navzven trafic pohvali z bolj vodoravnim pokrovom motorja in posledično impozantno pokončno masko. Za nekatere druge poteze lahko rečemo, da so zelo v skladu z oblikovalsko mantro Renaultovih osebnih vozil, denimo impozantno masko s kromiranimi prečnimi linijami in žarometa, ki v celoti svetita z led svetili. Pika na i je nova rdeča barvna izbira, ki nosi ime Rouge Carmin (karminsko rdeča).

V notranjosti je v sprednjem delu glavna novost popolnoma nova zasnova armaturne plošče s poudarjeno vodoravno linijo, ki se nadaljuje v oblogo vrat. Kakovostnejši in prijetnejši na otip so tudi izbrani materiali. Po vzoru manjših vozil znotraj znamke je trafic prevzel sodobnejšo multimedijsko napravo easy link, ki je povezljiva z Android Auto in Apple CarPlay. Zaslon ima diagonalo 20 centimetrov (8 palcev), novost pa je tudi možnost brezžičnega polnjenja pametnih telefonov. Pri pametni elektroniki velja omeniti posodobljen nabor asistenčnih sistemov, denimo prilagodljiv tempomat, samodejno zaviranje v sili, opozorilnik na prehajanje oznak voznega pasu in opozorilnik za mrtvi kot.

Seveda je ena glavnih odlik trafica že od nekdaj prostorsko razkošje. Prtljažni prostor sprejme do 1,8 kubičnega metra prtljage, kar je odvisno od števila sedežev, ki so v uporabi. Teh je lahko največ devet. Nič manj impresivna niso odlagališča v potniškem delu, ki imajo skupno prostornino 86 litrov. Nov je še šestlitrski predal easy life.

Motorna paleta je bil prav tako osvežena in pri nas ponuja le dvolitrske dizelske štirivaljnike. Nov je dCi 150 (z ročnim ali samodejnim EDC menjalnikom), ki je pridobil pet »konjev« moči, poleg pa je še dCi 110 z ročnim menjalnikom. Cene za krajšo izvedbo L1 se pričnejo pri 29.290 evrih, 40 centimetrov daljši L2 pa stane 1.200 evrov več.

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.