Avto.info

Renault in Dacia EWAYS

Renaultova druga električna pomlad

Od blagih hibridov, do popolnoma električnih avtomobilov; vse to so pri Renaultu pokazali na velikem spletnem razkritju, kjer je največ pozornosti prejel bodoči najcenejši električni avtomobil v Evropi.

Petek, 16. oktober 2020

Obljub o zares poceni električnem avtomobilu je veliko, a ti na koncu vedno prepustijo mesto bolje opremljenim in zmogljivejšim različicam, ki seveda prinesejo tudi več denarja. A sedaj bo menda drugače, saj je nalogo ambasadorja cenovno sprejemljivejše elektromobilnosti prevzela Dacia. Njihov novi model spring electric je 3,73 metra dolg malček s prostorom za štiri odrasle potnike in 300 litrov prtljage. Oblikovan je v slogu sodobnih križancev in je v skladu s tem tudi nadpovprečno oddaljen od tal za kar 15 centimetrov.

Sodobno in modno oblikovana zunanjost je nadgrajena s prav takšno notranjostjo, kjer v korak s časom lovi multimedijska naprava Media Nav, ki bo na voljo za doplačilo. Ima 17,8-centimetrski zaslon na dotik, navigacijo, digitalni radijski sprejemnik in je združljiva z Apple Carplay in Android Auto.

Glavna posebnost je pogonski sklop, ki je v tipičnem slogu Dacie ravno prav skromen, da zagotovi najugodnejšo ceno. Električni pogon z elektromotorjem moči 33 kW (44 KM) se napaja iz akumulatorja s kapaciteto 26,8 kWh. Izjemna varčnost pomeni, da po merilnem protokolu WLTP zmore z enim polnjenjem prevoziti 225 kilometrov, k temu pa pomaga tudi dejstvo, da je največja hitrost omejena na 125 km/h. O ceni še niso spregovorili, a vse kaže, da bi se lahko cena po odbitih državnih spodbudah celo približala meji 10.000 evrov.

Za Skupino Renault prav tako pomembna predstavljena novost je za zdaj še konceptni megane eVision, ki oblikovno in tehnično napoveduje prihodnost francoske znamke. Električni kombilimuzinski križanec je narejen na novi modularni platformi CMF-EV, ki je bila zasnovana v okviru zveze Renault-Nissan-Mitsubishi in bo služila za temelj prihodnjih povsem električnih vozil znamke Renault. Ta osnova olajšuje proizvodnjo, razvoj in optimizacijo električnih zmogljivosti vsakega novega modela. Glavna prednost je električnemu pogonu prilagojena konstrukcija, ki omogoča občutno več prostora v kabini, kljub kompaktnim zunanjim meram.

Bližje sedanjosti so hibridni pogoni, ki jih pri Renaultu imenujejo E-tech. Napovedali so prihod še treh vozil s to tehnologijo. Imeli jo bodo novi megane conquest E-tech hibrid, captur E-tech hibrid in petvratni megane, ki bo priključni hibrid. Vsi prihajajo v prodajo na evropske trge v letu 2021.

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.