Udobje je na prvem mestu
TEST IN OCENA: Renault koleos TCe 160 EDC 2WD initiale paris
Koleos stavi predvsem na udobje in z bencinskim motorjem porabi približno 7,5 litra. Z že kar prestižno opremo initiale paris in standardnim popustom stane 32.600 evrov.
Četrtek, 26. avgust 2021
Koleos se morda ne zdi prva izbira med križanci višjega srednjega razreda, a je s prostorno notranjostjo, solidno tehniko in pod črto zelo pošteno ceno vsekakor vreden pozornosti. Z najvišjim paketom opreme initiale paris zna zadovoljiti tudi prestiža željne kupce.
Z umetelno prešitimi, foteljasto udobnimi in izdatno nastavljivimi sedeži se spogleduje s premium razredom. Zaradi zajetnih vzglavnikov je pogled »nazaj čez ramo« zelo okrnjen, a tudi sicer ne najboljšo preglednost uspešno rešuje bogat nabor pripomočkov – vključno s kamero za vzvratno vožnjo. Notranjost kot celota je kakovostno izdelana, volanski obroč izdatno nastavljiv, predvsem pa je kabina zelo prostorna v vse smeri – predvsem v širino. Tudi zadaj bosta dva potnika zelo udobno sedela
(šele dvometraši bodo morali stisniti kolena ali z glavo božati strop), tretji, srednji, pa na dvignjenem sedalnem delu precej manj. Škoda, saj bi bil koleos zaradi omenjene širine lahko popolnoma spodoben petsedežnik. Sedem? Ne, dodatna dva nista na voljo niti za doplačilo, je pa zato prtljažni prostor radodarno odmerjen.
Bencinski koleos je na voljo zgolj s sprednjim pogonom; če želite štirikolesnega, morate izbrati dizelski motor.
Bencinski motor, kakršnega smo preizkusili tokrat, je s svojimi 1,3 litra delovne prostornine skromen le na papirju, v praksi pa zaradi prisilnega polnjenja in 116 kW (158 KM) moči popolnoma solidna izbira. Pri konkretnejših zahtevah resda zahteva več priganjanja v višje vrtljaje in ga mestoma malce zmanjka, a ob običajni potovalni vožnji ne pušča odprtih želja. Kot celota je koleos bolj umirjene sorte, z malce več nagibanja v zavojih in pozibavanja zlasti pri hitrejši menjavi smeri in kot
tak ne mara kakšne pretirane dinamike – skupaj z učinkovitim blaženjem udarcev s ceste prisega predvsem na udobje.
Renault koleos TCe 160 EDC 2WD initiale paris |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1.333 ccm, 116 kW (158 KM) pri 5.500/min, 270 Nm pri 1.800/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.673 x 1.843 x 1.667 mm; Medos. razdalja: 2.705 mm; Pnevmatike: 225/55 R19; Masa/nosilnost: 1.700/540 kg; Prtljažnik: 565–1.706 l. |
Največja hitrost: 200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,7 s; Poraba goriva (WLTP): 6,8 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 153 g/km. |
Cena: osnovni model (koleos TCe 160 EDC 2WD zen): 29.100 €, testno vozilo: 37.200 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
udobje, bogata oprema, cena | infotainment, preglednost | brez napak |