Avto.info

Renault koleos in captur

Nove pridobitve v postavi Renaultovih avanturistov

Na slovenske ceste sta obenem pripeljala povsem nova generacija največjega Renaultovega športnega terenca koleosa in prenovljena prodajna uspešnica captur. 

Torek, 6. junij 2017

Z vidika tržnega potenciala je prav gotovo najpomembnejši križanec v Renaultovi ponudbi captur, ki je v Sloveniji doslej našel že preko 1.800 kupcev. O oblikovnih in vsebinskih novostih smo obširno že pisali v poročilu z mednarodne predstavitve na tej povezavi, tokrat pa lahko dodamo, da je najcenejša izvedba na voljo za 14.290 evrov. Pri tem je že upoštevan akcijski popust v višini 1.600 evrov, gre pa za izvedbo z 0,9-litrskim bencinskim turbomotorjem s 66 kW (90 KM) in opremo zen. Ta po novem velja za osnovno, saj povsem vstopne in opremsko oguljene stopnje pri nas ni več na voljo. Najcenejši turbodizel z enako močjo stane dva tisočaka več. Sicer pa je prenova poleg mnogih malenkosti prinesla ključno novost – prestižni paket opreme initiale paris.Ta je tri tisočake in pol dražji od srednjega paketa intens, a za ta denar ponuja praktično vse, kar si lahko s seznama doplačil omisli kupec capturja.

Precej manj presenetljivo je, da paket initiale paris ponuja tudi koleos, saj gre za največjega in najbolj prestižnega terensko navdahnjenega renaulta. Kar 4,67 metra dolg velikan je oblikovno izjemno prepoznaven in na cesti na daleč opazen. Poleg nastopaške zunanjosti pa je njegova glavna naloga zagotavljanje udobja in varnosti potnikom. V kabini se zares pozna, da so Francozi vanj vgradili vse, kar prestižnega in prijetnega imajo na voljo. Oblikovan je po vzoru najnovejših hišnih modelov, izstopa pa velik zaslon na dotik, ki omogoča upravljanje večine funkcij avtomobila. Med sladkorčki so nadpovprečno udobni sedeži, vrhunsko ozvočenje znamke Bose in ogrevan volanski obroč. Kljub sorodstvu z nissanom X-trail sprejme le pet potnikov, zato pa ponudi toliko bolj prostoren prtljažnik, ki je z osnovnih 498 poveljiv na izjemnih 1.706 litrov.

Omenili smo že, da je narejen na enaki osnovi kot X-trail, zato ponuja tudi enak štirikolesni pogon. Ta omogoča izbiro dvokolesnega 2WD, štirikolesnega 4WD, samodejnega ter zaklepa pogona 4WD lock. Zanj so na voljo tudi vsi najnovejši varnostni in asistenčni sistemi, med katerimi velja omeniti sistem za samodejno zaviranje v sili, opozarjanje na primerno varnostno razdaljo, prepoznavanje prometnih znakov z opozarjanjem ob prekoračitvi hitrostne omejitve ter samodejno preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi lučmi.

Motorno paleto v osnovi sestavljata le dva turbodizla. Osnovni je 1,6-litrski štirivaljnik, ki poganja le sprednji kolesi in  zmore 96 kW (130 KM), ki z upoštevanim tisočakom popusta stane 25.900 evrov. Alternativa je dvolitrski stroj s 130 kW (175 KM), katerega cena v kombinaciji s štirikolesnim pogonom in brezstopenjskim samodejnim menjalnikom znaša 37.900 evrov.

 

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.