Avto.info

Diši po R.S.

TEST IN OCENA: Renault megane TCe 160 EDC RS line

RS line je atraktivna stopnja opreme megana, ki je na voljo z različnimi motorji, tudi vstopnimi. S 117 kilovati moči (159 KM) je bencinski štirivaljnik po zmogljivosti tik pod športnim modelom R.S..

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 4. december 2021

Ločnica med izjemnim meganom R.S. in vsemi ostalimi je vse večja, saj je mesto, ki ga je nekoč zasedala izvedba GT s približno 200 »konji«, danes rezervirano za izvedbo z bencinskim motorjem, ki zmore 117 kW (159 KM). Za športen videz in opremo poskrbi paket RS line. 

Prav takšno kombinacijo nedavno prenovljenega megana smo tokrat testirali in ugotovili marsikaj zanimivega. Prvič, tudi »ljudski« megane je lahko vpadljiv. Za to poskrbi bolj dramatičen sprednji del, ki je za obliko iskal navdih pri dirkalniku F1, potem so tu 18-palčna platišča in še zadnji odbijač s ponazorjenima dvojnima izpuhoma in približkom difuzorja med njima.

Pogonska kombinacija TCe 160 EDC je na voljo le pri stopnji opreme RS line.


Drugo kljukico dobi pogonski sklop, ki je na voljo le v kombinaciji s 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom in poskrbi, da avtomobil do stotice pospeši v devetih sekundah. Ni ravno bliskovito, a se med vožnjo zdi bolj živahen. Morda prav zaradi menjalnika, ki poskrbi, da ob pritisku na plin avtomobil hitro in močno cukne. To je še posebej opazno ob speljevanju, ko se najprej ne zgodi skoraj nič, potem pa vse naenkrat. Nič zato, saj prisilno polnjen motor nato zelo lepo vleče, vse do neprimernih hitrosti. Ta izvedba ima prilagojene sprednje zavorne kolute, ki imajo večji premer in debelino. Škoda, da posebne nadgradnje niso namenili podvozju, saj se z ovinki spopada poltoga zadnja prema, tudi volan ni ravno najboljši komunikator. A če smo iskreni, pretirana športnost niti ni namen tega avtomobila, ampak le nekaj več dinamike za sicer spodoben družinski avtomobil.

Nekaj posebnosti se najde tudi v notranjosti, saj so poudarjeno športni z rdečimi šivi okrašeni sprednji sedeži in prav takšen volan, pa še aluminijaste stopalke ima. Drugo je tako kot v preostalih meganih, vključno z velikim pokončnim osrednjim zaslonom, digitalno instrumentno ploščo in projekcijskim zaslonom nad njo (za doplačilo). Jasno pa je, da je za takšne stvari treba plačati. V primeru testnega modela se je cena povzpela do slabih 29 tisočakov (brez popustov), kar je še vedno manj, kot bi za enak paket zahtevali nemški tekmeci. 

Renault megane TCe 160 EDC RS line
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1.332 ccm, 117 kW (159 KM) pri 5.500/min, 270 Nm pri 1.800/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.359 x 1.814 x 1.438 mm; Medos. razdalja: 2.669 mm; Pnevmatike: 225/40 R18; Masa/nosilnost: 1.285/465 kg; Prtljažnik: 402–1.247 l.
  Največja hitrost:  205 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,3 s; Poraba goriva (EU): 6,1 l/100 km; Povprečje na testu: 8,2 l/100 km; Izpust CO2: 139 g/km.
  Cena:  osnovni model (TCe 115 zen): 18.990 €, testno vozilo: 28.790 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostornost, zmogljivosti motorja vtis kakovosti, zaletavost menjalnika brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.