Renault megane conquest
Hibrid, pripravljen, da osvoji Slovenijo
Križanec s kupejevsko položno streho in petimi vrati je tudi uradno zapeljal na naše ceste in prinesel drugačnost, ki smo je v zgodovini Renaulta že vajeni.
Sreda, 9. junij 2021
Premierno se je slovenski javnosti predstavil renault megane conquest. Njegova karoserija različica je najbližje slogu BMW-ja X6 in X4 ter mercedesov GLE coupe in GLC coupe, a vseeno nekoliko bolj spominja na limuzino. Je mešanica športnega terenca in kupe limuzine, a za razliko od omenjenih modelov megane conquest nima premijske cene.
Rojen je bil kot renault arkana, le da so mu iz očitnih razlogov za področje bivše Jugoslavije nadeli nekoliko manj sporno ime. Dve leti že nastaja v Moskvi, seveda ne takšen kot prihaja k nam, saj so za ruski trg zahteve vseeno nekoliko drugačne. Čeprav nosi drugačno ime, je narejen na prilagodljivi platformi, ki jo uporabljata clio in captur, vseeno pa ima za osem centimetrov daljšo medosno razdaljo (pet več kot megane). Tudi karoserija meri 34 centimetrov več, pa tudi dobrih dvajset več kot pri petvratnem meganu. Zato ne preseneča, da prtljažnik meri kar 510 litrov, oziroma 480 pri hibridu. Tudi sicer je kabina udobna in prostorna, celo na zadnjih sedežih, kjer nizka strešna linija zmoti le najvišje. Sprednji del kabine je zelo podoben tisti v capturju, prav tako pa so na voljo enaki varnostni in drugi pripomočki. Kot se spodobi, ponuja dva velika zaslona na armaturni plošči. Eden je instrumentna plošča, drugi pa pokončno postavljen osrednji zaslon.
Čeprav v višino meri le 157 centimetrov, ima conquest kar 20-centimetrsko oddaljenost od karoserije tal. Seveda je spodnji rob tudi zaščiten s trpežnimi plastičnimi obrobami. Kljub temu pa pogonska tehnika ne vključuje štirikolesnega pogona, ampak tri motorske različice poganjajo sprednji kolesi. Poznan hibridni sistem različice e-tech hibrid 145 sestavljata 1,6-litrski bencinar in elektromotor s skupno močjo 105 kW (143 KM). Pri Renaultu trdijo, da njegova 1,2 kWh baterija in dodelana pogonska logika omogočata do 80 odstotkov popolnoma električne vožnje v mestu. Potem pa sta tu še blaga hibrida z 12-voltno arhitekturo in močjo 103 ali 117 kW (140 ali 159 KM). Najmočnejši bo na voljo šele v jesenskih mesecih, a ga bo moč naročiti že v kratkem, bo pa na voljo le v izvedbi RS line. Druga dva je možno kombinirati z vsemi tremi paketi opreme (zen, intens in RS line).
Pri nas bo treba za osnovno različico TCe 140 odšteti vsaj 23.190 evrov, hibrid stane vsaj 24.690 evrov, medtem ko bo za TCe 160 RS line po ceniku dovolj 29.390 evrov.