Avto.info

Renault megane conquest

Hibrid, pripravljen, da osvoji Slovenijo

Križanec s kupejevsko položno streho in petimi vrati je tudi uradno zapeljal na naše ceste in prinesel drugačnost, ki smo je v zgodovini Renaulta že vajeni.

Sreda, 9. junij 2021

Premierno se je slovenski javnosti predstavil renault megane conquest. Njegova karoserija različica je najbližje slogu BMW-ja X6 in X4 ter mercedesov GLE coupe in GLC coupe, a vseeno nekoliko bolj spominja na limuzino. Je mešanica športnega terenca in kupe limuzine, a za razliko od omenjenih modelov megane conquest nima premijske cene.

Rojen je bil kot renault arkana, le da so mu iz očitnih razlogov za področje bivše Jugoslavije nadeli nekoliko manj sporno ime. Dve leti že nastaja v Moskvi, seveda ne takšen kot prihaja k nam, saj so za ruski trg zahteve vseeno nekoliko drugačne. Čeprav nosi drugačno ime, je narejen na prilagodljivi platformi, ki jo uporabljata clio in captur, vseeno pa ima za osem centimetrov daljšo medosno razdaljo (pet več kot megane). Tudi karoserija meri 34 centimetrov več, pa tudi dobrih dvajset več kot pri petvratnem meganu. Zato ne preseneča, da prtljažnik meri kar 510 litrov, oziroma 480 pri hibridu. Tudi sicer je kabina udobna in prostorna, celo na zadnjih sedežih, kjer nizka strešna linija zmoti le najvišje. Sprednji del kabine je zelo podoben tisti v capturju, prav tako pa so na voljo enaki varnostni in drugi pripomočki. Kot se spodobi, ponuja dva velika zaslona na armaturni plošči. Eden je instrumentna plošča, drugi pa pokončno postavljen osrednji zaslon.

Čeprav v višino meri le 157 centimetrov, ima conquest kar 20-centimetrsko oddaljenost od karoserije tal. Seveda je spodnji rob tudi zaščiten s trpežnimi plastičnimi obrobami. Kljub temu pa pogonska tehnika ne vključuje štirikolesnega pogona, ampak tri motorske različice poganjajo sprednji kolesi. Poznan hibridni sistem različice e-tech hibrid 145 sestavljata 1,6-litrski bencinar in elektromotor s skupno močjo 105 kW (143 KM). Pri Renaultu trdijo, da njegova 1,2 kWh baterija in dodelana pogonska logika omogočata do 80 odstotkov popolnoma električne vožnje v mestu. Potem pa sta tu še blaga hibrida z 12-voltno arhitekturo in močjo 103 ali 117 kW (140 ali 159 KM). Najmočnejši bo na voljo šele v jesenskih mesecih, a ga bo moč naročiti že v kratkem, bo pa na voljo le v izvedbi RS line. Druga dva je možno kombinirati z vsemi tremi paketi opreme (zen, intens in RS line).

Pri nas bo treba za osnovno različico TCe 140 odšteti vsaj 23.190 evrov, hibrid stane vsaj 24.690 evrov, medtem ko bo za TCe 160 RS line po ceniku dovolj 29.390 evrov.

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.