Renault megane conquest
Renaultov hibridni osvajalec
Odkrivanje novih segmentov Renault obvlada že iz preteklosti, zato ni presenečenje, da kupejevski športni terenec s hibridnim pogonom prihaja prav iz njihovih logov.
Četrtek, 24. september 2020
Če že dlje časa sledite avtomobilizmu, se verjetno spomnite, da si je v zadnjih nekaj desetletij Renault izmislil ali pa vsaj populariziral kar nekaj novih segmentov ali vsaj niš. Denimo modeli kot so twingo, espace, kangoo in še kakšen bi se našel, po novem pa se tej skupini vsaj deloma pridružuje tudi megane conquest. Tudi to ime sega v zgodovino znamke, saj ga je že nosil terensko navdihnjeni scenic. A tokrat gre za zares posebno zgodbo, sicer poznano iz premijskih razredov in svojevrstno novost v segmentu C.
Megane conquest je križanec s kupejevsko položno streho, a s petimi vrati. Nekako v slogu BMW-ja X6 in X4 ter mercedesov GLE coupe in GLC coupe. Seveda je izdatno oddaljen od tal in zaščiten s trpežnimi plastičnimi obrobami po spodnjem robu karoserije. O prostornosti na sedežih (predvsem za potnike na zadnji klopi) pri Renaultu za zdaj molčijo, pravijo pa, da bo prtljažnik z velikostjo navdušil tudi družine. Sicer je notranjost precej podobna običajnemu meganu in, kot se spodobi, ponuja dva velika zaslona na armaturni plošči. Eden je instrumentna plošča, drugi pa pokončno postavljen osrednji zaslon.
Pogonska tehnika ne vključuje štirikolesnega pogona, so pa na voljo tri motorske različice. Iz capturja, clia in megana poznan hibridni sistem E-tech sestavljata 1,6-litrski bencinar in elektromotor s skupno močjo 103 kW (140 KM), potem je tu blagi hibrid z 12-voltno arhitekturo in močjo 118 kW (160 KM), osnova pa je bencinski stroj z 96 kW (130 KM).
Natančnega prihoda na slovenski trg pri Renaultu še niso naznanili, pravijo pa, da se bo conquest po evropskih cestah vozil že v prvi polovici prihodnjega leta.