Renault rafale e-tech 4x4 300 hp
Na vse štiri in s kar 100-kilometrskim e-dosegom
Rafale je Renaultov prestižni SUV, ki je sedaj dobil še najzmogljivejši pogonski sklop. Oznaka 300 v imenu nakazuje koliko glava je konjenica priključnohibridnega pogonskega sklopa.
Petek, 17. maj 2024
O rafalu smo že pisali ob prvem razkritju in takrat napovedali, da bo v kratkem na voljo v najbolj zmogljivi izvedbi. Sedaj je e-tech 4x4 300 hp tudi uradno prišel s štirikolesnim pogonom, kombinacijo 1,2-litrskega bencinskega trivaljnika in kar treh elektromotorjev. Izvedbo z 200 »konji«, ki je bila prikazana ob prvi predstavitvi so namreč nadgradili z dodatnim zadnjim elektromotorjem in baterijo s kapaciteto 22 kWh, kar naj bi bilo dovolj za 100-kilometrski električni doseg. Prav dodatni elektromotor z močjo 100 kW (136 KM) zagotavlja pogon na vsa kolesa, saj je nameščen na zadnjo os, medtem ko skupna sistemska moč znaša okoli 220 kW oziroma 300 »konjev«.
Od nič do 100 km/h pospeši v le 6,4 sekunde, kar je občutno hitreje kot pri običajni hibridni izvedbi. Prav tako impresiven je skupni bencinski in električni doseg, ki ga po protokolu WLTP ocenjujejo na 1.000 kilometrov. Baterijo je do 80 odstotkov mogoče z največjo močjo 7,4 kilovata (AC) napolniti v 130 minutah, v celoti pa je lahko napolnjena v malce manj kot treh urah.
Najzmogljivejša različica modela rafale je bila razvita v oddelku Atelier Alpine, ki mu je namenil tudi napredno prilagodljivo vzmetenje. To s kamero analizira cesto pred seboj in blažilnikom sporoča, kaj jih čaka. Nastavitve vzmetenja in delovanja štirikolesnega volana, rafale namreč zavija tudi z zadnjimi kolesi, voznik upravlja preko vmesnika chassis control. Ta omogoča izbiro med tremi nastavitvami: Comfort, Dynamic in Sport.
Kupci bodo pri izvedbi e-tech 4x4 300 hp lahko izbirali med dvema nivojema opreme. Osnovni z oznako Esprit Alpine ima poleg športno navdihnjenega dizajna 20-palčna kolesa, Atelier Alpine pa nekaj več atraktivnih dodatkov ter 21-palčna platišča.