Avto.info

Renault twingo

Novomeški malček prihodnosti bo stal manj kot 20 tisočakov

Konceptni predlog novega twinga je že dlje časa znan, zdaj pa so mu pri Renaultu dali tudi nekaj konteksta. Na trg bo prišel leta 2026 in bo menda cenejši od 20 tisočakov.

Petek, 11. oktober 2024

Renault je za namene približanja elektrifikacije ljudem oživil več ikoničnih modelov iz svoje zgodovine. Renault 5 smo že dodobra spoznali, čez par dni se bo v Parizu prvič pokazala serijska izvedba električne katrce (renault 4), nekaj mesecev nazaj prikazan konceptni twingo pa napoveduje še mestnega malčka, ki bo nastajal v novomeškem Revozu.

Seveda je do serijske proizvodnje še daleč, a vseeno ne tako zelo, saj je izvršni direktor Luca De Meo napovedal rekordno hiter razvoj od ideje do serijskega avtomobila. Le dve leti naj bi trajalo, kar je na ravni kitajskih, ne pa evropskih podjetij. Razvojni cilj, pri katerem intenzivno sodeluje Renaultov oddelek Ampere, ki je specializiran za strategijo razvoj električnih modelov. Pogumne načrte bodo pomagali izpeljati v navezi s kitajskimi dobavitelji, cilj pa je izjemno majhna poraba vsega 10 kWh na 100 kilometrov. Še bolj pogumni so pri napovedi onesnaževanja oz. izpustov skozi celoten življenjski cikel. Pravijo, da jih bodo s twingom znižali za kar 75 odstotkov.

Čeprav konceptni avtomobil močno spominja na original iz leta 1992, ima pet vrat in ne le troje, poleg tega pa je nekoliko večji, saj v dolžino meri 3,75 metra, in je širok 1,75 metra. Morda si mislite, da dimenzije konceptnega avtomobila ne povedo prav veliko, a De Meo zatrjuje, da bo serijski avtomobil vsaj 90-odstotno zvest salonskemu avtomobilu.

Morda najbolj pomembna informacija, ki so jo pri Renaultu izdali, je predvidena cena twinga. Leta 2026, ko bo pripeljal v prodajne salone, bo osnovna različica na voljo že za manj kot 20.000 evrov.

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.