Seat ibiza in arona
S Seatom še ni konec, ostal bo specialist za klasične malčke
Seat ibiza in arona bosta živela še naprej, bencinski motorji bodo ostali, a bodo podprti s hibridno tehniko. S tem bo Cupra lahko postala še nekoliko bolj ekskluzivna in seveda, električna.
Torek, 17. december 2024
Blagi hibridni pogonski sklopi so trenutni trend, ki proizvajalcem zagotavlja doseganje ciljnih vrednosti izpustov in obenem zadovolji kupce, ki si želijo bencinskega in ne popolnoma električnega pogona. Kljub jasnemu cilju k popolni elektrifikaciji bo Seat pri življenju obdržal dva sila pomembna mala modela in tako še naprej ponujal bencinsko gnane avtomobilske modele. To bosta hibridni različici ibize in arone, katerih prenovo pričakujemo še pred koncem leta 2025 in tudi na slovenskih cestah ju bomo lahko videli pred naslednjim silvestrovim.
Seatovo vztrajanje s pogonsko klasiko bo Cupri na široko odprlo vrata, da se popolnoma posveti elektriki. V pogovoru z Autocar je izvršni direktor obeh znamk Wayne Griffiths dejal, da naložb v Ibizo in Arono ne bi smeli razumeti kot odmik skupine Seat od električnih vozil, temveč kot realnost »potrebe po odzivu na 90 odstotkov trga, ki zahteva druge vrste pogonov: učinkovit [ ICE], hibridi in priključni hibridi«.
Kaj se bo zgodilo z veljimi modeli znamke Seat še ni znano. Lahko se zgodi, da bodo večje modele popolnoma prevzeli pri Cupri in bo Seat le še specialist za mestne malčke ali pa se bosta zgodbi seata atece in leona nadaljevali tudi v jutri.
Pri nas bosta arona in ibiza v novi podobi na cestah proti koncu prihodnjega leta. Za več informacij o novih modeli pa v roke primite najnovejši izvod revije Avto fokus, kjer se nahaja koledar s podatki o vseh avtomobilskih novostih prihajajočega leta.