Avto.info

Seat ibiza arona

Se bo španski dvojec tudi pri nas boril za iste kupce?

Na eni strani stara znanka mestnih ulic in na drugi trendovski novinec, ki prvi vztrajno odnaša kupce. Seata interni dvoboj med ibizo in arono ne moti, za dober nastop proti zunanjim tekmecem pa ju je nedavno moral prenoviti.

Četrtek, 9. september 2021

Nedavno prenovljena ibiza in arona sta pripeljala tudi na slovenski trg, kjer bosta skušala kupce prepričati z osveženo podobo in bogatejšo vsebino. Oblikovne spremembe so blage, a opazne. Novi so led žarometi ter nekaj drugih popravkov na karoseriji, ki ponuja nove barve, velika novost je tudi kaligrafsko izpisano ime modela na zadku. Podobna evolucija oblike je bila izvedena tudi pri aroni, s tem da so Španci najbolj ponosni na novi sprednji meglenki, ki bosta na voljo pri vseh stopnjah opreme.

V kabini je šlo v glavnem za nadaljevanje zgodbe o popolni digitalizaciji. Pri obeh je na voljo 26-centimetrski zaslon namesto merilnikov, nekoliko večji ter bolj odzivni so tudi osrednji zasloni multimedijskega vmesnika. Osnova je 21-centimetrski, stopnico višje pa 23,4-centimterski zaslon. Slednja sta postavljena na posodobljeni armaturi iz mehkejših ter prijetnejših materialov. Nove so tudi zračne šobe, pa volanski obroč, izbirati je možno med novimi oblazinjenji.

Poleg boljše povezljivosti (tudi Apple CarPlay in Android Auto), so med pripomočki najpomembnejši asistenčni sistemi. Varnostni nabor je sedaj bogatejši za Travel Assist, prepoznavo prometnih znakov Traffic Sign Recognition, Side Assist in Light Assist.

Motorni paleti sta več ali manj omejeni na bencinske TSI motorje, pri ibizi so to le litrski trivaljniki, medtem ko arona ponuja tudi 1,5-litrski štirivaljnik s 110 kW (150 KM). Manjši stroj ima tri verzije: 59, 70 ali 81 kilovatov moči (80, 95 ali 110 KM) z ročnim ali dvosklopčnim menjalnikom, pri čemer najšibkejši ni na voljo v aroni.

Na anšem trgu je ibiza po ceniku na voljo že za 13.499 evrov, medtem ko je za najosnovnejšo arono treba odšteti vsaj osemnajst tisočakov. Toliko za zdaj, več pa razkrijemo v prihajajoči številki revije Avto fokus.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.