Avto.info

Škoda fabia

To je čisto nova škoda fabia!

Nova škoda fabia je večja in prostornejša od predhodnega modela. Na voljo bo sodobnimi bencinskimi motorji.

Sreda, 5. maj 2021

V primerjavi s predhodnim modelom je mala Čehinja zrasla v vse smeri. V dolžino meri 4,11 metra (+11 cm), v širino 1,78 metra (+4,8 cm), njena medosna razdalja pa znaša 2,56 metra, kar pomeni, da je pridobila kar 9,4 centimetra. Zelo pomenljiv je podatek, ki pravi, da je medosna razdalja nove fabie za pet centimetrov večja kot pri octavii iz leta 1996. Gladke linije, aerodinamična platišča, delno zaprto podvozje ter maska s pomičnimi lamelami ji prinašajo enega od boljših količnikov zračnega upora v razredu, ki znaša le 0,28.

Ob zelo prostorni kabini je rekordno velik je tudi prtljažnik, ki v osnovni postavitvi meri kar 380 litrov oziroma 50 litrov več kot prej. Poznana postavitev armaturne plošče prinaša nekaj oblikovnih novosti, med drugim okrogle zračnike. Na sredini kraljuje zaslon, ki meri 20,3 ali 23,4 centimetra (8 ali 9,2-palca), multimedijska naprava pa vključuje napredne funkcije, kot so brezžična povezljivost s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay, dostopna točka Wi-Fi ter upravljanje z gestami. Ob klasičnih merilnikih bo na voljo 26-centimetrski (10,25-palčni) barvni zaslon, potnikom pa bo na razpolago kar pet priključkov USB-C. Seveda ne manjkajo niti simply clever rešitve, kot so dežnik v voznikovih vratih, držalo za listke in kartice na vetrobranskem steklu, strgalo za led in merilnik profila pnevmatik na vratcih rezervoarja za gorivo in zaščita odbijača ob nalaganju v prtljažnik.

Zasnova na platformi MQB A0 omogoča vgradnjo najsodobnejših koncernskih bencinskih motorjev. Na voljo bodo litrski atmosferski trivaljnik v izvedbah z 48 ali 59 kilovati (65 ali 80 KM) turbobencinski trivaljnik TSI s 70 ali 81 kilovati (s 95 ali 110 KM) ter 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik TSI s 110 kilovati (150 KM) moči. Ob ročnih bo na izbiro dvosklopčni menjalnik DSG.

Na tehnološkem področju velja omeniti sistem za avtonomno vožnjo druge stopnje ter sistem za popolnoma samodejno parkiranje.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.