Avto.info

Brez pretiravanja

TEST IN OCENA: Škoda kamiq 1.0 TSI DSG style

  • Zaradi prostorne kabine in sodobne opreme je presenetljivo vsestranski
  • Z litrskim trivaljnikom in dvosklopčnim menjalnikom DSG lahko zadovolji večino uporabnikov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Torek, 20. julij 2021

Kamiq je avtomobil, ki lahko, tako kot večina Škodinih modelov, z nadpovprečno prostornostjo skače v zelje predstavnikom razreda višje. K temu pripomore kar pestra ponudba motorjev. Preizkusili smo ga že z zmogljivim 1,5-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom (AF250) in 1,6-litrskim turbodizlom (AF251-253), tokrat pa je prišla na vrsto malce bolj dostopna izvedba z litrskim trivaljnim bencinarjem z 81 kilovati (110 KM) moči v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom. Poznani prisilno polnjeni mlinček na papirju obljublja spodobne zmogljivosti, avtomatizirani menjalnik z dvema sklopkama pa bi po dosedanjih izkušnjah moral prinesti dobro kombinacijo dinamičnosti in udobja. In res je tako. Trivaljnik se rad zavrti in upamo si trditi, da lahko s 110 konjiči zadovolji potrebe večine uporabnikov. Sape mu zmanjka le, če je avtomobil polno naložen, sicer pa prav lepo potegne in ni preglasen. Na drugi strani menjalnik z dobro znano oznako DSG ni čisto brez napake. Zaradi njega avto kdaj malo pocuka in malce pozno zagrabi pri pretikanju v vzvratno prestavo, a prestavlja hitro in praviloma takrat, ko to pričakujemo. Zadovoljiva je tudi poraba goriva, ki je na testu znašala 6,9 litra na 100 kilometrov.

Menjalnik DSG ga podraži za dobrih 1.800 evrov, da cena ne gre v višave, pa se je treba zadovoljiti s klasičnimi merilniki in multimedijsko napravo brez navigacije.


Na testih prve bencinske in dizelske različice smo ugotovili, da je kamiq dobro uravnotežen avtomobil, ki posreduje prijeten občutek kompaktnosti. In to lahko zdaj potrdimo. Volan je natančen, prečno nagibanje karoserije omejeno. Zato v ovinkih deluje zanesljivo in pri tem ne žrtvuje udobja.

Najvišji serijski paket opreme style mu prinaša vse glavne varnostne in asistenčne sisteme ter opremo za udobje. Omeniti velja sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu, popolne žaromete LED in brezstični ključ, tu so še dvopodročna samodejna klimatska naprava in 16-palčna platišča iz lahke litine. Za to je treba odšteti nekaj več kot 22 tisočakov, testni pa je z nekaj dodatki, kot so tipala za pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj, dekorativni elementi v kabini in zimski paket, stal nekaj več kot 23.600 evrov. To, seveda, ni malo, a gre za presenetljivo vsestranski avtomobil, ki po prostornosti očitno presega glavne tekmece in lahko brez pretiravanja ter izstopanja zadovolji tudi potrebe kakšne ne preveč zahtevne družine.
 

Škoda kamiq 1.0 TSI DSG style
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 81 kW (110 KM) pri 5.500/min, 200 Nm pri 2.000/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.241 x 1.793 x 1.531 mm; Medos. razdalja: 2.651 mm; Pnevmatike: 205/60 R16; Masa/nosilnost: 1.256/480 kg; Prtljažnik: 400–1.395 l.
  Največja hitrost:  193 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,2 s; Poraba goriva (WLTP): 5,9 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 133 g/km.
  Cena:  osnovni model (kamiq 1.0 TSI active): 16.738 €, testno vozilo: 23.652 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostorna notranjost, kakovostna izdelava, zmogljivosti končna cena brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.