Avto.info

Škoda karoq

Prenova za češki prodajni hit

V slogu velikega kodiaqa, ki je bil nedavno prenovljen, je bil tudi karoq osvežen. Opazne oblikovne spremembe so pospremile posodobljeno zabavno in varnostno tehniko.

Sreda, 1. december 2021

Karoq poleg velikega kodiaqa in malega kamiqa tvori ključni steber Škodinega prodajnega programa. Zato je osvežitev, četudi razmeroma blaga, za znamko velika reč. Navzven je karoq, predvsem njegov sprednji konec, ostrejših potez in nosi nekatere oblikovne poteze, ki jih poznamo že od najnovejše fabie. Mere so kljub temu ostale več ali manj nespremenjene, novih je nekaj barvnih odtenkov in stilov aluminijastih platišč.

V notranjosti so pričakovano prevetrili predvsem elektroniko, zato ima karoq sedaj serijsko vgrajene digitalne merilnike v velikosti 20,3 centimetra, opcijsko pa ima lahko 26-centimterske. Osrednji zaslon je tudi izboljšan in meri 23,4 centimetra. Iz octavie so si izposodili volanski obroč, prevetrili pa so tudi izbiro materialov po kabini.

Po vzoru najsodobnejših modelov znamke so tudi karoqu namenili bogat nabor varnostnih pripomočkov, tako pasivnih (devet zračnih blazin) kot aktivnih, ki so združeni v sklop z imenom Travel Assist.

Pogonska tehnika je ostala praktično nespremenjena in vsebuje tri bencinske in dva turbodizelska motorja. Vsi so podprti s prisilnim polnjenjem, osnova je litrski trivaljni bencinar z 81 kW (110 KM), sledi mu 1,5-litrski štirivaljnik s 110 kW (150 KM), bencinski vrhunec pa je dvolitrski stroj s 140 kW (190 KM). Dvolitrski dizel je na voljo v izvedbah z 81 in 110 kW (110 in 150 KM). Serijskemu šeststopenjskemu ročnemu menjalniku v ponudbi družbo dela 7-stopenjski dvosklopčni DSG, najzmogljivejše različice pa so na voljo tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Te bodo na voljo le pri opremi sportline, ki prinaša še nekoliko agresivnejši in dinamičen videz.

Na cestah prenovljenega karoqa (tudi pri nas) pričakujemo spomladi, cenovno pa bo sledil aktualnemu modelu, a bodo cene prilagojene za bogatejšo serijsko opremo. Trenutno najbolj osnovna izvedba stane nekaj manj kot 18 tisočakov.

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.