Škoda scala
Namesto rapida, a stopničko višje
V Slovenijo je končno prispela špoda scala, ki stavi na prostornost in najsodobnejšo koncernsko tehniko. Vstopni model vas bo stal malce več kot 15 tisočakov.
Sreda, 22. maj 2019
Čeprav bo v modelni paleti nadomestila rapida, je scala več kot navaden naslednik tega modela. To dokazuje najprej z merami, ki nam povedo, da je za šest centimetrov daljša, skoraj devet centimetrov širša ter obenem ima kar za pet centimetrov večjo medosno razdaljo.
Velik napredek v notranjosti je viden tudi pri materialih ter pri opremi. Zaslon multimedijske naprave, ki je nameščen na vrh sredinske konzole, lahko meri od 16,5 do 23,4 centimetra (od 6,5 do 9,2 palca), namesto klasičnih merilnikov pa si je prav tako mogoče omisliti barvni zaslon.
V motorni paleti najdemo tri bencinske motorje TSI in en dizelski TDI z razponom moči od 70 do 110 kilovatov (od 95 do 150 KM). Ob ročnem menjalniku bo za vse različice, z izjemo vstopne, na voljo tudi dvosklopčni DSG. V zadnjem četrtletju letošnjega leta bo motorno paleto dopolnil litrski trivaljnik G-TEC na zemeljski plin s 66 kilovati (90 KM).
Med ključne lastnosti tega modela nedvomno sodi tudi velik nabor asistenčnih sistemov, ki delujejo s pomočjo radarjev, kamer in tipal. Tud velja omeniti (pri vseh različicah serijsko vgrajena) sistema za samodejno zaviranje v sili ter za ohranjanje vozila na voznem pasu, med drugim pa so tu še prilagodljivi tempomat, sistem za zaznavanje vozil in drugih objektov v mrtvem kotu na razdalji do 70 metrov in sistem za opozarjanje na prečni promet za vozilom.
Serijska oprema se deli na pakete active, ambition in style, pri čemer je zadnja dva mogoče oplemenititi še s paketoma emotion in dynamic, ki prinašata nekaj več opreme in dinamično naravnanih estetskih elementov. Za osnovni model je treba odšteti 15.046, za najdražjega pa 22.700 evrov.
Oznake:
- scala
- Škoda
- slovenska predstavitev
- TDI
- TSI