Avto.info

Škoda scala

Namesto rapida, a stopničko višje

V Slovenijo je končno prispela špoda scala, ki stavi na prostornost in najsodobnejšo koncernsko tehniko. Vstopni model vas bo stal malce več kot 15 tisočakov.

Avtor: Borut Fakin / Foto: Borut Fakin
Sreda, 22. maj 2019

Čeprav bo v modelni paleti nadomestila rapida, je scala več kot navaden naslednik tega modela. To dokazuje najprej z merami, ki nam povedo, da je za šest centimetrov daljša, skoraj devet centimetrov širša ter obenem ima kar za pet centimetrov večjo medosno razdaljo.

Velik napredek v notranjosti je viden tudi pri materialih ter pri opremi. Zaslon multimedijske naprave, ki je nameščen na vrh sredinske konzole, lahko meri od 16,5 do 23,4 centimetra (od 6,5 do 9,2 palca), namesto klasičnih merilnikov pa si je prav tako mogoče omisliti barvni zaslon.

V motorni paleti najdemo tri bencinske motorje TSI in en dizelski TDI z razponom moči od 70 do 110 kilovatov (od 95 do 150 KM). Ob ročnem menjalniku bo za vse različice, z izjemo vstopne, na voljo tudi dvosklopčni DSG. V zadnjem četrtletju letošnjega leta bo motorno paleto dopolnil litrski trivaljnik G-TEC na zemeljski plin s 66 kilovati (90 KM).

Med ključne lastnosti tega modela nedvomno sodi tudi velik nabor asistenčnih sistemov, ki delujejo s pomočjo radarjev, kamer in tipal. Tud velja omeniti (pri vseh različicah serijsko vgrajena) sistema za samodejno zaviranje v sili ter za ohranjanje vozila na voznem pasu, med drugim pa so tu še prilagodljivi tempomat, sistem za zaznavanje vozil in drugih objektov v mrtvem kotu na razdalji do 70 metrov in sistem za opozarjanje na prečni promet za vozilom.

Serijska oprema se deli na pakete active, ambition in style, pri čemer je zadnja dva mogoče oplemenititi še s paketoma emotion in dynamic, ki prinašata nekaj več opreme in dinamično naravnanih estetskih elementov. Za osnovni model je treba odšteti 15.046, za najdražjega pa 22.700 evrov.

Oddaj komentar

Koliko avtov ukradejo pri nas in koliko v drugih državah?

Evropski statistični urad Eurostat je objavil poročilo o številu tatvin
Novice

Inovacija 14-letnice: bodo mrtvi koti kmalu preteklost?

Alaina Gassler, 14-letnica iz ameriške zvezne države Pensilvanija, je med tekmovan
Novice

BMW se je pošalil na račun Mercedesa in dobil povračilni udarec

Pravila oglaševanja so v Ameriki nekoliko drugačna kot v Evropi, zato konkurenčne
Novice

Osvežitev za navaro

Prenovljena navara je navzven praktično nespremenjena; nova so le platišča (ta ž
Novice

Na Hrvaškem drastična sprememba cestninjenja

V hrvaških medijih je zadnje dni vroča zgodba nova investicija, težka&n
Novice

Notranjost VW ID.3 je zelo zanimiva

Na spletu se je za kratek čas znašel Volkswagnov uradni video, na katerem je bilo
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.