Avto.info

Škoda superb

Superb po novem tudi kot priključni hibrid in scout

Prenova je škodi superb prinesla kup novosti, glavni poudarek je bil na uvedbi sodobne tehnologije, bonus pa so tudi nekatere nove izvedenke.

Petek, 24. maj 2019

Prenova superba je bila bolj temeljita kot morda namiguje njegova nežno dodelana zunanjost. Malce spremenjeni maska, odbijači in oblika luči so pričakovani, nova grafika žarometov pa skriva pomembnejšo novost. Gre za prilagodljive led luči, ki s pomočjo informacij kamere snop luči prilagajajo razmeram na cesti, predvsem pa nasproti vozečemu prometu. Poleg matričnih žarometov se na zajem slike kamere zanašajo tudi nekateri drugi sistemi, na primer prilagodljivi tempomat in sistem za zaviranje v sili.

V notranjosti je bil največji poudarek namenjen povečanju udobja, predvsem prijetnejšim materialom in še natančnejši izdelavi. Med pripomočki, ki bodo razvajali uporabnike bo po novem v vse izvedbe vgrajen sistem za zagon motorja brez ključa.

Osvežitev modela je prinesla še nekaj večjih novosti. Zelo zanimiva je različica scout, ki ima za 15 milimetrov bolj oddaljeno karoserijo od tal in je v stilu ostalih izvedb scout pri tej znamki naokoli karoserije obdana s trpežnimi plastičnimi obrobami. Časom primerna pa je predstavitev priključno-hibridne izvedbe z oznako iV, ki jo poganja enaka kombinacija 1,4-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja kot VW passata GTE. Skupna moč znaša 160 kW (218 KM), največji navor pa 400 Nm. Baterija električnega dela pogona ima kapaciteto 13 kWh, zadoščala pa naj bi za največ 55 kilometrov popolnoma električne vožnje.

Ostale motorske različice so precej podobne tistim pred prenovo, torej segajo vse od 1,6-litrskega turbodizla z 88 kW (120 KM) pa do dvolitrskega turbobencinskega TSI z 200 kW (272 KM).

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.