Škoda superb
Superb po novem tudi kot priključni hibrid in scout
Prenova je škodi superb prinesla kup novosti, glavni poudarek je bil na uvedbi sodobne tehnologije, bonus pa so tudi nekatere nove izvedenke.
Petek, 24. maj 2019
Prenova superba je bila bolj temeljita kot morda namiguje njegova nežno dodelana zunanjost. Malce spremenjeni maska, odbijači in oblika luči so pričakovani, nova grafika žarometov pa skriva pomembnejšo novost. Gre za prilagodljive led luči, ki s pomočjo informacij kamere snop luči prilagajajo razmeram na cesti, predvsem pa nasproti vozečemu prometu. Poleg matričnih žarometov se na zajem slike kamere zanašajo tudi nekateri drugi sistemi, na primer prilagodljivi tempomat in sistem za zaviranje v sili.
V notranjosti je bil največji poudarek namenjen povečanju udobja, predvsem prijetnejšim materialom in še natančnejši izdelavi. Med pripomočki, ki bodo razvajali uporabnike bo po novem v vse izvedbe vgrajen sistem za zagon motorja brez ključa.
Osvežitev modela je prinesla še nekaj večjih novosti. Zelo zanimiva je različica scout, ki ima za 15 milimetrov bolj oddaljeno karoserijo od tal in je v stilu ostalih izvedb scout pri tej znamki naokoli karoserije obdana s trpežnimi plastičnimi obrobami. Časom primerna pa je predstavitev priključno-hibridne izvedbe z oznako iV, ki jo poganja enaka kombinacija 1,4-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja kot VW passata GTE. Skupna moč znaša 160 kW (218 KM), največji navor pa 400 Nm. Baterija električnega dela pogona ima kapaciteto 13 kWh, zadoščala pa naj bi za največ 55 kilometrov popolnoma električne vožnje.
Ostale motorske različice so precej podobne tistim pred prenovo, torej segajo vse od 1,6-litrskega turbodizla z 88 kW (120 KM) pa do dvolitrskega turbobencinskega TSI z 200 kW (272 KM).